BEG airport status
Karte Er Srbije za Njujork puštene u prodaju; Vučić: Ako to bude uspešno, otvaramo letove ka Torontu i Čikagu Početak prodaje avio-karata na direktnoj liniji Beograd-Njujork / Foto: Er Srbija

Karte Er Srbije za Njujork puštene u prodaju; Vučić: Ako to bude uspešno, otvaramo letove ka Torontu i Čikagu

Karte kompanije Er Srbije (Air Serbia)  za Njujork puštene su u prodaju prilikom otvaranja 38. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu.  Prvi direktan let srpske nacionalne avio-kompanije ka SAD biće 23. juna, najavila je Er Srbija.

Povratna karta za polaske iz Beograda trenutno se može kupiti po promotivnoj ceni od 399 evra u ekonomskoj i 2.499 evra u biznis klasi, sa uračunatim taksama i naknadama. Karte će po ovim cenama moći da se kupe samo u periodu od 18. do 24 februara. 

Nakon toga, cene će biti veće za oko 150 evra, odnosno iznosiće između 500 i 600 evra za ekonomsku klasu, izjavio je premijer Aleksandar Vučić na otvaranju.

Njujork
Red letenja po lokalnom vremenu / Ilustracija: Air Serbia

Letovima za Njujork su dodeljeni brojevi JU500 i JU501, isti brojevi leta koje je koristio Jat kada je pre 24 godine obavljao direktne letove za Njujork, poručeno je iz Er Srbije.

– Prodate su prve tri karte za prvi let ka Njujorku. Kupili su ih gospođa Marija Gaćeša koja ima i srpsko i američko državljanstvo, njegova ekselencija Kajl Skot, ambasador SAD u Beogradu i ja, tako da ćemo biti na tom prvom letu Njujork.

Ako to bude uspešno, i mislimo da će ljudi zaista da budu zadovoljni, onda ćemo da otvaramo nove letove ka Torontu i Čikagu – izjavio je premijer Vučić.

Osim premijera. otvaranju Sajma su prisustvovali predsednik Nadzornog odbora Er Srbije i gradonačelnik Beograda, Siniša Mali i generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, govori na otvaranju štanda Er Srbije na 38. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu / Foto: Er Srbija
Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, govori na otvaranju štanda Er Srbije na 38. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu / Foto: Er Srbija

A330-200

Ovom prilikom potvrđene su najave dolaska aviona A330-200 u maju ove godine, dok su se na promo-flajerima koji su danas pušteni u cirkulaciju našli 3-D renderi planiranog izgleda i dizajna kabinskog proizvoda (sedišta u ekonomskoj i biznis klasi).

Detalj sa promo-flajera: ekonomska klasa
Detalj sa promo-flajera: ekonomska klasa

 

Detalj sa promo-flajera: biznis klasa
Detalj sa promo-flajera: biznis klasa

U biznis klasi putnici će sedeti u kožnim tapaciranim sedištima koja će moći da se pretvore u ležajeve razvlačenjem na dužinu do 160 cm; biće omogućena usluga jela po zahtevu u bilo kom trenutku tokom leta a „in-flight enetertainment“ je planiran i za ekonomsku i za biznis klasu.

Putnici će za let ka Njujorku moći besplatno da prijave 2×32 Kg prtljaga.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

zi

samo budala ulaze kapital u posao za koji se unapred zna da ce biti neprofitabilan

Odgovori
Ga

Samo vi nesto tu niste razumeli!

Linija Beograd – New York „verovatno“ nece biti profitabilna neko vreme, ALI ta linija ce doneti drugim linijama vise posla i tako ce Air Serbia zaradjivati.

Primer: Jedan Crnogorac koji zivi u Americi leti do Beograda i onda od BG do Podgorice. Zarada je na liniji Brograd-Podgorica.
Da nema linije BG-NY taj Crnogorac bi leteo do Frankfurta i onda do Podgorice.
Znaci ova nova prekookeanska linija donosi Air Srbiji nove kliente!!! …Samo vi to neshvatate ili necete da shvatate

Sa

Samo pametan covek ulaze tudje pare u neizvestan posao u kojem sve rizike neuspeha drugi obezbedjuju i eventualno za iste placaju.

Pitanje je samo, ko (to mi)?

De

Pokušao rezervaciju NY BEG NY kad ono iznenađenje! Najjeftinija kombinacija u avgustu oko 1300 USD nudi se vansezonski (u februaru) „promo“ od 930 USD tako da pitam kud se dede taj „promo“ za 399 evrića za povratnu kartu? Izađite na sajt AS i pokušajte sami!

Odgovori
JG

Lufthansa na prekookeanskim letovima od prve i biznis klase (40 sedišta) zaradi više nego od ostatka aviona. Generalno ove letove izdržavaju ljudi koji putuju poslovno (ne samo biznis klasom), a ne turisti. Oni nemaju mogućnost da budu fleksibilni sa datumom putovanja, kartu ponekad plaćaju tri puta skuplje od ljudi koji sede pored njih. Troškove putovanja plaćaju kompanije i one će platiti razumnu cenu. Prava vrednost ovih letova će doći do izražaja kada se povežu sa letovima prema Srednjem Istoku, Aziji i Australiji.

Za Srbiju je ovo sjajna poslovna šansa, puno je lakše dovesti potencijalne investitore ako postoji direktan let.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj