Karte kompanije Er Srbije (Air Serbia) za Njujork puštene su u prodaju prilikom otvaranja 38. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu. Prvi direktan let srpske nacionalne avio-kompanije ka SAD biće 23. juna, najavila je Er Srbija.
Povratna karta za polaske iz Beograda trenutno se može kupiti po promotivnoj ceni od 399 evra u ekonomskoj i 2.499 evra u biznis klasi, sa uračunatim taksama i naknadama. Karte će po ovim cenama moći da se kupe samo u periodu od 18. do 24 februara.
Nakon toga, cene će biti veće za oko 150 evra, odnosno iznosiće između 500 i 600 evra za ekonomsku klasu, izjavio je premijer Aleksandar Vučić na otvaranju.
Letovima za Njujork su dodeljeni brojevi JU500 i JU501, isti brojevi leta koje je koristio Jat kada je pre 24 godine obavljao direktne letove za Njujork, poručeno je iz Er Srbije.
– Prodate su prve tri karte za prvi let ka Njujorku. Kupili su ih gospođa Marija Gaćeša koja ima i srpsko i američko državljanstvo, njegova ekselencija Kajl Skot, ambasador SAD u Beogradu i ja, tako da ćemo biti na tom prvom letu Njujork.
Ako to bude uspešno, i mislimo da će ljudi zaista da budu zadovoljni, onda ćemo da otvaramo nove letove ka Torontu i Čikagu – izjavio je premijer Vučić.
Osim premijera. otvaranju Sajma su prisustvovali predsednik Nadzornog odbora Er Srbije i gradonačelnik Beograda, Siniša Mali i generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.
A330-200
Ovom prilikom potvrđene su najave dolaska aviona A330-200 u maju ove godine, dok su se na promo-flajerima koji su danas pušteni u cirkulaciju našli 3-D renderi planiranog izgleda i dizajna kabinskog proizvoda (sedišta u ekonomskoj i biznis klasi).
U biznis klasi putnici će sedeti u kožnim tapaciranim sedištima koja će moći da se pretvore u ležajeve razvlačenjem na dužinu do 160 cm; biće omogućena usluga jela po zahtevu u bilo kom trenutku tokom leta a „in-flight enetertainment“ je planiran i za ekonomsku i za biznis klasu.
Putnici će za let ka Njujorku moći besplatno da prijave 2×32 Kg prtljaga.
zik
samo budala ulaze kapital u posao za koji se unapred zna da ce biti neprofitabilan
Gagi
Samo vi nesto tu niste razumeli!
Linija Beograd – New York „verovatno“ nece biti profitabilna neko vreme, ALI ta linija ce doneti drugim linijama vise posla i tako ce Air Serbia zaradjivati.
Primer: Jedan Crnogorac koji zivi u Americi leti do Beograda i onda od BG do Podgorice. Zarada je na liniji Brograd-Podgorica.
Da nema linije BG-NY taj Crnogorac bi leteo do Frankfurta i onda do Podgorice.
Znaci ova nova prekookeanska linija donosi Air Srbiji nove kliente!!! …Samo vi to neshvatate ili necete da shvatate
Saves(t)ni Gradjanin
Samo pametan covek ulaze tudje pare u neizvestan posao u kojem sve rizike neuspeha drugi obezbedjuju i eventualno za iste placaju.
Pitanje je samo, ko (to mi)?
Dejan D
Pokušao rezervaciju NY BEG NY kad ono iznenađenje! Najjeftinija kombinacija u avgustu oko 1300 USD nudi se vansezonski (u februaru) „promo“ od 930 USD tako da pitam kud se dede taj „promo“ za 399 evrića za povratnu kartu? Izađite na sajt AS i pokušajte sami!
JG
Lufthansa na prekookeanskim letovima od prve i biznis klase (40 sedišta) zaradi više nego od ostatka aviona. Generalno ove letove izdržavaju ljudi koji putuju poslovno (ne samo biznis klasom), a ne turisti. Oni nemaju mogućnost da budu fleksibilni sa datumom putovanja, kartu ponekad plaćaju tri puta skuplje od ljudi koji sede pored njih. Troškove putovanja plaćaju kompanije i one će platiti razumnu cenu. Prava vrednost ovih letova će doći do izražaja kada se povežu sa letovima prema Srednjem Istoku, Aziji i Australiji.
Za Srbiju je ovo sjajna poslovna šansa, puno je lakše dovesti potencijalne investitore ako postoji direktan let.