BEG airport status
C-17 Ujedinjenih Arapskih Emirata posetio Beograd

C-17 Ujedinjenih Arapskih Emirata posetio Beograd

BEOGRAD – Transportni avion C-17 Ratnog vazduhoplovstva Ujedinjenih Arapskih Emirata sleteo je juče oko 15 časova na Aerodrom Nikola Tesla. Globemaster III zadržao se malo više od dva sata da bi, kako saznajemo, istovario helikopter.

7106888811_f3855b57c0_c

Let UAE 1225 aviona C-17 registarske iznake „1225“ iznenadio je juče beograđane preletevši deo grada koji se nalazi na prilaznoj ravni  piste 30 beogradskog aerodroma. Transporter je sleteo nešto posle 15 časova i na platformi Nikole Tesle zadržao se taman toliko da istovari neuobičajeni komad tereta – helikopter.

Do objavljivanja ovog posta nismo uspeli da identifikujemo ovaj zanimljivi tovar. Ne znamo da li je u pitanju civilni ili vojni helikopter ali nam je iz dva nezavisna izvora potvrđeno da je juče iz Globemastera izašla takva letelica.

U poslednjih nekoliko nedelja svedoci smo intenzivnije saradnje Srbije i Emirata na raznim poljima od kojih se namenska industrija stavlja u prvi plan. Da li je sigurno predpostaviti da jučerašnja poseta gostiju iz Emirata ima veza sa ovom saradnjom, ostaje da se vidi.

Ratno vazduhoplovstvo Ujedinjenih Arapskih Emirata poseduje šest ovih aviona koje su naručili 2010. godine. Poslednji „12128“ isporučen je juna prošle godine.

FOTO

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

j

Mi koji živimo u blokovima novobeogradskim vrlo smo ga primetili,sleteo tačno u 15 i 30,a vratio se tačno u 17h !

Odgovori
V

Ovo mora da je bio praznik za oci za sve ljubitelje letelica. Ovde u SAD sam imao prilike da ih vidim raznorazne, ali "svetskog gazdu" jos ne. Bravo za clanak i fotografije!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbija na: Foto-reportaža: Prvi let „Super Galeba“ G-4M posle bombardovanja

Upravo tako kao sto je buran naveo jurisnici su izdrzljivi avion koji mogu da slete bilo gde koji su jace oklopljeni bas kao su-25,J-22 orao... G-4 je ipak trenazni avion on naravno moze da posluzi i kao jurisnika ali u nekoj teskoj nuzdi nedaj boze. Nekom modrnizacijom povecanjem nosivosti poboljsanjem avionike, kao i svega drugog…

30. Apr 2016.Pogledaj

126LAE-Delta na: Foto-reportaža: Prvi let „Super Galeba“ G-4M posle bombardovanja

@Буран Iz tvog komentara ispada da jurisnik moze da bude samo avion slican A-10 i Su-25. Ne kazem da nisi u pravu, ali mozda previse suzavas pojam na samo takve tipove aviona. Sto se N-62 tice, mnogi avioni nisu napravljeni kao jurisnici, pa ipak mogu da obave njihove uloge...

30. Apr 2016.Pogledaj

Dejan D na: Ponovo u centru pažnje: Istorija planova modernizacije aviona Super Galeb G-4

G4 još uvek ima relativno potentan zmaj. To je ono što ovaj avion čini perspektivnim. Pitanje je da i isplativo perspektivnim. Svi se slažemo da mu treba jači motor. Međutim današnji trendovi projektovanja i razvoja borbenih i školsko borbenih aviona su takvi da vi projektujete zmaj oko već poznatog motora. Veliko pitanje je šta bi…

30. Apr 2016.Pogledaj

talog na: Ponovo u centru pažnje: Istorija planova modernizacije aviona Super Galeb G-4

Nije Knicko vec Gruzansko jezero. Nema veze sa temom ali je vazno napomenuti da pojedini ni geografiju ne poznaju a jos daleko losije vojno vazduhoplovstvo, masinstvo i sl...

30. Apr 2016.Pogledaj