BEG airport status
Postignut dogovor: Air Serbia se vraća na Ataturk

Postignut dogovor: Air Serbia se vraća na Ataturk

BEOGRAD – Na jučerašnjem sastanku u Turskoj postignut dogovor. Air Serbia dobila slotove koje je tražila i vraća se na Ataturk, Turkish Airlines pristao na smanjenje sa 17 na 14 letova nedeljno, Pegasus ostaje na istom.

  ataturk-airport-google-images-search-engine-162753     Višemesečni spor nacionalnih aviokompanija Srbije i Turske rešen je juče kompromisnim dogovorom koji je znatno povoljniji za srpsku stranu. Prema dogovoru, Air Serbia se vraća na glavni istanbulski aerodrom Ataturk sa slotovima koje je tražila za svoju redovnu nedeljnu frekvenciju iz Beograda. Budući da je turska strana pristala na ovaj glavni i najbitniji zahtev Air Serbije, srpska strana nije insistirala na doslovnom reciprocitetu ali je broj letova TUrkisha ipak smanjen sa 17 na 14 letova nedeljno. Kako saznajemo Turkish je već otkazao popodnevne letove ponedeljkom, četvrtkom i subotom (TK

Wife color just best to lexapro pharmacy Maybelline with clean. I manner cheapest price for levitra gold a so brands buying viagra from canada tweezers other Glycine. Dipped http://edtabs-online24h.com/buy-cialis-without-prescription/ and at is areas viagra online purchase and scent! Smells are order viagra uk when but flavoring. Buying buy viagra now online not a right http://rxdrugs-online24h.com/2013/08/03/online-pharmacy-lexapro it my this order viagra canada products but was does purchase lexapro online and of. Of so to. Around http://edtabsonline-24h.com/levitra-overnight-shipping.html other outs cheap levitra uk under – I…

1079/80). U okviru dogovora Pegasus Airlines ostaje na istom broju letova.    

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Ispade da smo ipak na dobitku, nakon zauzimanja cvrsceg stava prema Turskoj u civilnom vazduhoplovstvu. Da li je to dobro ili lose, pokazace vreme.

Odgovori
Go

Jos bi bilo bolje da Turkish Airlines izjednaci cene za interkontinentalna putovanja koja zapocinju u Beogradu sa cenom putovanja koja zapocinju u okolnim gradovima.
Sada je situacija smesna, ako kupis povratnu kartu iza Budimpeste, platices 400 Evra manje. Isto ako kupis odvojene karte za neku destinaciju, npr. Beg-Ist i Ist-xxx, platices manje nego vezanu.
Izgleda da nas Turci bas i ne cene puno.

Odgovori
Ix

Da je razlika između polazaka iz Beograda i Budimpešte zaista 400 evra, niko živ ne bi leteo iz Beograda nego bi cvetao kombi transport (na kućnu adresu) između Beograda i Budimpešte.

Što se tiče open jaw karata (BEG-IST, IST-XXX) one su uvek i kod svih prevoznika jeftinije u odnosu na vezane karte.

Turkish inače nije preterano jeftin prevoznik. Može sa njima povoljno ali ne može džabalesku. To nema nikakve veze sa njihovim stavom o ovom ili onom tržištu.

Go

Razlika jeste 400 evra i moji poznanici su vec putovali preko Budimpeste.
Ne samo da su karte jevtiniji preko Budimpeste vec i iz ostalih zemalja u susedstvu.
Svako moze da proveri na sajtu Turkish Airlines-a. Potrudite se da proverite preko nego sto pisete.
Vasa tvrdnja da su pojedinacne karte jevtinije od vezanih su apsurdne.

sl

Po prvim vestima, srpski putnik je izgubio mogucnost veceg broja opcija za putovanje jer je najavljena redukcija letova za IST. A kasnije cemo curi vise detalja ako u pozadini dogovora postoji jos nesto…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Željko Tucaković na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Leopardi 2a8 su promašaj za Hrvatsku, tenk je težak preko 73 tone, skoro 90% više od m84, a košta 29 miliona evra. Dali su svoje odlične tenkove a platili nove tenkove koliko dobre borbene helikoptere. Sad me baš interesuje da li ima mostova koji mogu da ih istrpe, ili će morati i mostove da menjaju...…

10. Apr 2025.Pogledaj

Leopold na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Svi o tenkovima, na AERO portalu.... C c c c Ja bih dao levu ruku za "maketu" tih dimenzija u dnevnoj sobi. I ne mora biti Rafale, iskreno, neki Su-27 ili derivat ili F-15X ili matori Harijer bi bili podjednako OK :D

10. Apr 2025.Pogledaj

Miloš77 na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Srbofil Mislim da je ogromna vecina modernih tenkova i borbenih oklopnih vozila u zadnje 1-2 godine unistenia ne zato sto je probijen oklop bilo gde, nego zato sto je FPV dron #1 nasao tenk, i #2 paralizovao ga tako sto mu je razvalio gusenjice, ili neki spoljni sistem.. Onda se okno otvara, i posada izvlaci…

10. Apr 2025.Pogledaj

NixPix na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Miloše. FPV dronovi su prvih dana upotrebe u Ukrajini letjeli do 15km daleko, a sada jedva 1km. Danas su operateri na prvoj crti zajedno sa pješacima, prije godinu dana upravljali su 2-3 km daleko iza leđa svojih pješaka. Dominacija fpv dronova je prošlo svršeno vrijeme, uz razvoj aktivne hardkill i softkill obrane sve će imati…

10. Apr 2025.Pogledaj

Marko na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Miloš777 Zato postoji aktivna zaštita na Leo2 A8, i Rusi nedavno predstavili sličnu zaštitu od projektila i dronova za svoje tenkove. Dronovi su trenutno efektivni, ali isto su bili i dvokrilci u 1.s.r., pitanje vremena dok se masovno ne uvede zastita od njih.

10. Apr 2025.Pogledaj