BEG airport status
[INTERVJU] „Kako sam snimao MiG-ove i Air Serbia Airbus“

[INTERVJU] „Kako sam snimao MiG-ove i Air Serbia Airbus“

BEOGRAD – Bili smo na otvaranju izložbe fotografija u kojoj će uživati svaki vojno-vazduhoplovni entuzijasta. Napravili smo intervju sa njenim autorom u kojem on prvi put govori kako je izgledala akcija snimanja prvog aviona kompanije Air Serbia.

 
 
2014-12-16 19.17.28
 
 
Sinoć je u galeriji Ikar Komande Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije otvorena samostalna izložba fotografija Dragoljuba Stefanovića pod nazivom „Gospodarima neba, bedemima otadžbine“.

Uz prisustvo svojih kolega pilota i starešina srpskog vojnog vazduhoplovstva pilot i fotograf Dragoljub Stefanović izložio je izbor svojih najatraktivnijih fotografija snimljenih iz vazduha. Kao aktivni vojni pilot Dragoljub je spojio svoj posao i fotografski hobi koristeći svaku priliku da zabeleži RV i PVO operacije iz najatraktivnijih mogućih uglova – leteći krilo uz krilo. Iz pozicija koji se sve ređe mogu videti u današnje vreme.

Izložba će u galeriji Ikar biti otvorena do 29. decembra.
 

Fotografisanje Airbusa

 
10358928_930535626959279_5128983414293681070_o
 
Dragoljub je bio jedan od fotografa i snimatelja koji je bio uključen u akciju snimanja promotivnog leta kompanije Air Serbia iznad Beograda i Novog Sada kada je prvi Airbus YU-APC stigao u zemlju. „Naoružan“ sa dva fotoaparata iz drugog sedišta aviona G-4 Supergaleb, jednim za foto drugim za video snimanje, napravio je fotografije i snimke sa kojima se malo koja aviokompanija u regionu može pohvaliti.

Sinoć je prvi put za naš portal ispričao kako je iza scene tekla organizacija ovog snimanja i vežbe lovačke avijacije i sa kojim se izazovima tada susreo:
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Grga na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za potrebe vojske apsolutno nepotrebno. Kakvo crno dopunjavanje u vazduhu. Za LA u Srbiji i postojeći kapaciteti na avionioma su sasavim dovoljni. A ako hoćete za komercijalne svrhe A400 je nedovoljan jer kao što reče neko Nora/Tamnava ne može da stane. Ako hoćemo neku Nacionalnu cargo kompaniju trebalo bi videti sa Kinezima da li su…

16. Mar 2025.Pogledaj
16. Mar 2025.Pogledaj

Rade na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Nije se kupovalo nego trampilo. Sve je "plaćeno" izvozom mašina i poljoprivrednih proizvoda SSSR-u. Jedini pokušaj sličnog obima u zadnje vreme je bilo indonezijsko kupovanje Su35 za palmino ulje koje se nije realizovalo.

16. Mar 2025.Pogledaj

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj