BEG airport status
[INTERVJU] „Kako sam snimao MiG-ove i Air Serbia Airbus“

[INTERVJU] „Kako sam snimao MiG-ove i Air Serbia Airbus“

BEOGRAD – Bili smo na otvaranju izložbe fotografija u kojoj će uživati svaki vojno-vazduhoplovni entuzijasta. Napravili smo intervju sa njenim autorom u kojem on prvi put govori kako je izgledala akcija snimanja prvog aviona kompanije Air Serbia.

 
 
2014-12-16 19.17.28
 
 
Sinoć je u galeriji Ikar Komande Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije otvorena samostalna izložba fotografija Dragoljuba Stefanovića pod nazivom „Gospodarima neba, bedemima otadžbine“.

Uz prisustvo svojih kolega pilota i starešina srpskog vojnog vazduhoplovstva pilot i fotograf Dragoljub Stefanović izložio je izbor svojih najatraktivnijih fotografija snimljenih iz vazduha. Kao aktivni vojni pilot Dragoljub je spojio svoj posao i fotografski hobi koristeći svaku priliku da zabeleži RV i PVO operacije iz najatraktivnijih mogućih uglova – leteći krilo uz krilo. Iz pozicija koji se sve ređe mogu videti u današnje vreme.

Izložba će u galeriji Ikar biti otvorena do 29. decembra.
 

Fotografisanje Airbusa

 
10358928_930535626959279_5128983414293681070_o
 
Dragoljub je bio jedan od fotografa i snimatelja koji je bio uključen u akciju snimanja promotivnog leta kompanije Air Serbia iznad Beograda i Novog Sada kada je prvi Airbus YU-APC stigao u zemlju. „Naoružan“ sa dva fotoaparata iz drugog sedišta aviona G-4 Supergaleb, jednim za foto drugim za video snimanje, napravio je fotografije i snimke sa kojima se malo koja aviokompanija u regionu može pohvaliti.

Sinoć je prvi put za naš portal ispričao kako je iza scene tekla organizacija ovog snimanja i vežbe lovačke avijacije i sa kojim se izazovima tada susreo:
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj