BEG airport status
Poslednja vest iz Pariza: Air Serbia potpisala ugovor o održavanju 21 motora sa Pratt & Whitneyjem Predmet sporazuma je tzv. V-Services usluga koja će tokom trajanja posla imati fiksnu cenu

Poslednja vest iz Pariza: Air Serbia potpisala ugovor o održavanju 21 motora sa Pratt & Whitneyjem

Air Serbia je danas potpisala ugovor o održavanju 21 motora V2500 sa kompanijom IAE (International Aero Engines), konzorcijumom koji predvodi kompanija Pratt & Whitney u saradnji sa Japanese Aero Engines Corporation i MTU Aero Engines.

– Air Serbia je lider evropske vazduhoplovne industrije. Mi smo uzbuđeni što smo dobili priliku da podržimo njihov uspeh današnjim potpisivanjem novog aranžmana o održavanju. – izjavio je ovom prilikom Greg Gernhardt, predsednik Pratt & Whitney Commercial Engines i dodao:

– Podrška flote pod ovakvim programom obezbeđuje operaterima predvidljive troškove održavanja i na kraju pomaže da se konačna vrednost motora naših mušterija na neki način i poveća. –

Dane Kondić, direktor Air Serbie naglasio je danas da je održavanje avionskih motora jedan od glavnih prioriteta jer omogućava bezbednost putnicima:

– Air Serbia igra značajnu ulogu u razvoju vazduhoplovne industrije i industrije turizma i veoma nam je bitno da ostanemo lideri u bezbednom i udobnom iskustvu putovanja. Efikasno održavanje je jedna od komponenti našeg uspeha, naglasio je Kondić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Sl

Radi se na unistavanju JAT tehnike,i to namerno.Otece im i hangar,jer nemaju gde da rade

Odgovori
Ca

Pa oni uopste i ne treba da se bave tehnikom,osim linijskog odrzavanja,ali samo za svoje avione.Njihov posao je avioprevoz,a ne da otimaju posao JAT tehnici,koja radi samo to.

Odgovori
Vl

Sistem Air Srbije je zamišljen da glavni HUB ne bude Beograd nego Abu Dabi. Tamo će se skidati i postavljati motori a slati u PW jer tako radi i Etihad. Isto je i sa velikim pregledima aviona. JAT Tehnika je isključena maksimalno da bi se prodala nekome za siću kao veliki uspeh. Nacionalni prevozilac je zapravo Etihad.

Odgovori
Ra

Tamo ce morati lepo da placaju na vreme. A ne kao sto duguju pare Jat Tehnici i ostalima : nek im je sa srecom

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: [POSLEDNJA VEST] SMATSA smanjila horizontalno razdvajanje putničkih aviona u području aerodroma „Nikola Tesla“ sa 5 na 3 nautičke milje

Ne razumem, da li smatras da treba vise "kapaciteta" ili si prosto ironican? Ovde se radi i o optimizaciji profila leta prilikom sletanja i uzletanja zarad ustede u gorivu i smanjenja emisije stetnih gasova...

18. Apr 2024.Pogledaj

Dunedain na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Stojko Samo malo modernizovane? -Poboljsan oklop -Zamenjen motor -Nove osmatracko nisanske sprave -Nova sretstva veze -Zadrzane amfibijske mogucnosti

18. Apr 2024.Pogledaj

Horacije na: [POSLEDNJA VEST] SMATSA smanjila horizontalno razdvajanje putničkih aviona u području aerodroma „Nikola Tesla“ sa 5 na 3 nautičke milje

Kakva propaganda! Na postojecem razdvajanju smo vec u predinfarktnom stanju. Koji je to obim saobracaja? Kao u Sabihi, ili Yenihavalimani u Istanbulu? Mozemo mi i vece i bolje.... i sa jos manjim razdvajanjem.

18. Apr 2024.Pogledaj