BEG airport status
Aeromagazin se gasi Pored štampanog ugašeno i Internet izdanje magazina.

Aeromagazin se gasi

Glavni i odgovorni urednik Aeromagazina Branko Bilbija najavio je u poslednjem i jubilarnom 100. broju da će jedini vazduhoplovni štampani magazin u Srbiji, do daljnjeg, prestati da izlazi:

– Aeromagazin, nakon ovog stotog jubilarnog broja, privremeno zamrzava svoju aktivnost, dok se ne ukažu bolja vremena. – napisao je u uvodniku.

Uz apel da se čitaoci, uprkos gašenju, odluče za pretplatu Bilbija je stavio tačku na magazin koji je dugo vremena (pre Interneta) bio jedino domaće vazduhoplovno glasilo.

Juče je prestao sa radom i sajt Aeromagazina.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Al

Jeste jedini, ali ne nesto preterano kvalitetan, verovatno bas zbog nedostatka sredstava. U poslednje vreme je bas siromasan bio, bude jedan ili dva zanimljiva clanka, ostalo manje vise, a cena nimalo popularna naspram kvaliteta. Inace steta sto se i to nesto ugasilo, ali kakvom stanju nam je vazduhoplovstvo, takav nam i casopis i na kraju drzava. NEMA SE PARA

Odgovori
St

Steta, odrastao sam uz ovaj casopis. Ali cena je bila previsoka nisam mogao kasnije da priustim. Bolje da je bio u nekom kvalitetu poput kalibra i uspeo da nastavi sa poslovanjem!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Filip na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Au za 8 meseci od potpisivanja ugovora dobili 25 aviona J-20CE...

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

još da jedna sugestija, posle odlične analize pakistanskog rv i pvo bilo bi dobro da obradite i indijsko rv i pvo

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

DuPe kritikujem ono za šta postoje dokazi. Dokazi ukazuju da je jedan Rafal sigurno oboren a jak indicioni lanac ukazuje da su oborena tri Rafala. To dalje ukazuje da se radi o lošem avionu, lošim pilotima, lošoj taktici, lošim raketama ili sve zajedno. Daljim analiziranjem se može prilično pouzdano tvrditi da su kineske rakete bolje…

09. May 2025.Pogledaj

Branko na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

To bi vazilo da su se sukobili npr. Amerika i Indija, medjutim i Indija i Pakistan nemaju bas vrhunski obucene pilote, niti maksimalno uvezban i zaokruzen sistem, vec su tu negde, oko proseka, dakle slican je ljudski faktor i onda kvalitet tehnike odredjuje ishod.

09. May 2025.Pogledaj

Svarog na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

@DuPe Tri recenice 3 whataboutizma svaka cast.Da ste procitali clanak t6 ne biste pisali navodno nego bi vidjeli vertikalac i dijelove motora od rafala.

09. May 2025.Pogledaj