[IDEX 2025] Rusi su se vratili

18. feb 2025

[IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

17. feb 2025

Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

14. feb 2025

Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

6. feb 2025

Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

5. feb 2025

Još jedan korisnik nove generacije Albatrosa: Češkom centru za obuku isporučeni prvi avioni L-39NG “Skyfox“

4. feb 2025

Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

31. jan 2025

Erbas Helikopteri odustali od HEMS tendera u Sloveniji, na globalnom tržištu blizu 500 novih porudžbina

30. jan 2025

Predsednik Srbije otkrio da Ministarstvo unutrašnjih poslova poseduje anti-dron sistem ruske proizvodnje Repelent Patrol

29. jan 2025

Severna Makedonija dobija američku donaciju besposadnih sistema Raven i Puma

29. jan 2025

Hrvatska i Srbija ove godine dobijaju nove besposadne letelice klase MALE: Srpska flota za sada raznovrsnija i brojnija

28. jan 2025

Makedonija planira otvaranje novog centra za obuku pilota, pet godina nakon zatvaranja modernog centra za obuku kojim je upravljao Elbit

27. jan 2025

[ANALIZA] Isporuke ruskih vojnih aviona i helikoptera u 2024. godini

23. jan 2025

[ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

16. jan 2025

Višenamenski helikopter S-92: Od naftnih platformi do prevoza predsednika SAD

15. jan 2025

Završena isporuka Rafala Grčkoj

14. jan 2025

Interesantni novi kadrovi i detalji kineskih besposadnih letelica CH-92A i CH-95 u naoružanju RV i PVO Vojske Srbije

10. jan 2025

Godišnji izveštaj Dasoa za 2024: Povećan broj proizvedenih Rafala, još jedan indirektan podatak da je ugovor sa Srbijom stupio na snagu

8. jan 2025

Nove narudžbine i perspektiva za „Eurofighter“ EF-2000, novine u bugarskom i rumunskom opremanju avionima F-16

7. jan 2025

Rafal novogodišnjih informacija o budućem višenamenskom borbenom avionu RV i PVO

3. jan 2025
Avantura zvana: Vlasnik mlaznog aviona starog 50 godina
Kada se sve stavi na vagu, činjenica da si vlasnik privatnog mlaznog aviona nema cenu? Foto: Dragan Trifunović

Avantura zvana: Vlasnik mlaznog aviona starog 50 godina

„U finansijskom smislu on je kao beba. Uvek ide prvo za njega pa onda za mene.“

Ovako pilot Primož Jovanović opisuje iskustvo vlasništva nad letećom igračkom proizvedenom 1961. godine. Namenjenoj obuci pilota, napravljenoj na velikom krilu uz jedan mlazni motor.

Jedrilica sa preteranim pogonom, prvi ukus ozbiljnijeg letenja za generacije ljudi koje danas zovemo „legende“, prvo jugoslovensko vazduhoplovno iskustvo Džona Travolte. Soko Galeb G-2 danas predstavlja mnogo više od aviona za obuku sa sekundarnom jurišnom ulogom.

DSFX9593
Od kupovine, preko oglasa za prodaju, do aeromitinga. Foto: Dragan Trifunović

Primož odgovara opisu većine privatnih vlasnika Galeba. Osoben, dinamičan, pogonjen snom koji ga je brzo bankrotirao.

N102PP kupio je u Sjedinjenim Američkim Državama i kroz svoj Aquila AIR Adventures pokušao je da povrati deo uloženih sredstava kroz svaku moguću aktivnost koja mu je pala na pamet.

Hobi. Foto: Dragan Trifunović
Hobi. Foto: Dragan Trifunović

Sudbina je htela da se njih dvojica ne rastanu na razuman način. Papa Papa je u Sloveniji uskoro dobio svog druga YU-YAH a prošle nedelje sleteo je i na svoj prvi međunarodni aeromiting.

Pogledajte veoma zanimljiv intervju koji smo uradili sa Primožem u Varaždinu. Obavezno ukoliko razmišljate da umesto kredita za stan podignete kredit za mlazni avion star 50 godina. Zanimaće vas iskustvo:

Tango Six izveštava sa CIAV-a 2015. Fotografije sa događaja objavljivaćemo na našem Facebook Fan Pageu dok sve postove možete pronaći na jednom mestu klikom na baner:

xxx

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs