BEG airport status
Etihad ervejz objavio finansijske rezultate za 2014. godinu Neto profit Etihad ervejza uvećan je za 52 procenta u 2014. godini

Etihad ervejz objavio finansijske rezultate za 2014. godinu

Etihad Ervejz izneo je svoje finansijske rezultate za prethodnu godinu. Neto profit kompanije uvećan je za 52 procenta u 2014. godini, te iznosi 73 miliona dolara.

Kako saopštavaju iz Etihada, prihodi su u protekloj godini uvećani na 7,6 milijardi američkih dolara. Glavni pokretač rasta jeste strategija partnerstava, zasnovana na opsežnim kodšer sporazumima i jedinstvenom pristupu ostvarenja manjinskog učešća u kapitalu strateški značajnih avio-kompanija, kažu u Etihad ervejzu. Prihodi od partnerstva su uvećani za 37,7 procenata na 1,1 milijardu dolara u 2014. godini.

Etihad ervejz je u toku prethodne godine prevezao ukupno 14,8 miliona putnika, što je povećanje od 22,3 procenta na godišnjem nivou. Prosečna popunjenost kapaciteta za prevoz putnika na nivou mreže je iznosila 79,2 posto. U toku 2014. ova avio-kompanija je uvela letove ka 10 novih destinacija, a povećala je kapacitete i na postojećim linijama.

Džejms Hogan, predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, je ovom prilikom izjavio:

– Naš vlasnik je zacrtao jasan komercijalni mandat za našu kompaniju i mi nastavljamo da ga ispunjavamo. Naš fokus je na održivoj profitabilnosti, a četvrta godina u kojoj ostvarujemo neto profit, u vreme kada nastavljamo da investiramo u nove linije, letelice, proizvode i infrastrukturu, neophodni kako bismo efektivno konkurisali na tržištu, pokazuje da ostvarenju tog cilja pristupamo ozbiljno. –

Na kraju 2014. godine, flotu Etihad ervejza je činilo 110 aviona, a plan je da se u toku ove godine uvede još 16 aviona, kažu iz kompanije. Oni su dodali da je u decembru Etihad ervejz preuzeo svoj prvi Erbas A380 (Airbus A380), kao i prvi Boing 787-9 (Boeing 787-9), a da je naručeno više od 200 aviona.

 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj