BEG airport status
Etihad ervejz objavio finansijske rezultate za 2014. godinu Neto profit Etihad ervejza uvećan je za 52 procenta u 2014. godini

Etihad ervejz objavio finansijske rezultate za 2014. godinu

Etihad Ervejz izneo je svoje finansijske rezultate za prethodnu godinu. Neto profit kompanije uvećan je za 52 procenta u 2014. godini, te iznosi 73 miliona dolara.

Kako saopštavaju iz Etihada, prihodi su u protekloj godini uvećani na 7,6 milijardi američkih dolara. Glavni pokretač rasta jeste strategija partnerstava, zasnovana na opsežnim kodšer sporazumima i jedinstvenom pristupu ostvarenja manjinskog učešća u kapitalu strateški značajnih avio-kompanija, kažu u Etihad ervejzu. Prihodi od partnerstva su uvećani za 37,7 procenata na 1,1 milijardu dolara u 2014. godini.

Etihad ervejz je u toku prethodne godine prevezao ukupno 14,8 miliona putnika, što je povećanje od 22,3 procenta na godišnjem nivou. Prosečna popunjenost kapaciteta za prevoz putnika na nivou mreže je iznosila 79,2 posto. U toku 2014. ova avio-kompanija je uvela letove ka 10 novih destinacija, a povećala je kapacitete i na postojećim linijama.

Džejms Hogan, predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, je ovom prilikom izjavio:

– Naš vlasnik je zacrtao jasan komercijalni mandat za našu kompaniju i mi nastavljamo da ga ispunjavamo. Naš fokus je na održivoj profitabilnosti, a četvrta godina u kojoj ostvarujemo neto profit, u vreme kada nastavljamo da investiramo u nove linije, letelice, proizvode i infrastrukturu, neophodni kako bismo efektivno konkurisali na tržištu, pokazuje da ostvarenju tog cilja pristupamo ozbiljno. –

Na kraju 2014. godine, flotu Etihad ervejza je činilo 110 aviona, a plan je da se u toku ove godine uvede još 16 aviona, kažu iz kompanije. Oni su dodali da je u decembru Etihad ervejz preuzeo svoj prvi Erbas A380 (Airbus A380), kao i prvi Boing 787-9 (Boeing 787-9), a da je naručeno više od 200 aviona.

 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Tomass Sasvim je svejedno da li ce godinu, dve, tri ili koliko vec, saveznicki avioni cuvali VaP HR. @Djuka Ne bih koristio termin "patuljaste", HR je znacajna zemlja geopoliticki, ali svakako ne vidim +12 aviona kao neki mega diprinos NATO, u koliko znamo da je takticka avijacija upravo najjaci adut tog saveza. Sa druge strane…

02. Dec 2024.Pogledaj

Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Realno ako jedna Bavarska nema sopstvenu lovacku avijaciju ili sta znam, Bec koji ima duplo veci BDP od Hrvatske, ni ja u kontekstu NATO ne razumem potrebu razlicitih patuljastih EU drzavica da istu skupo placaju i trose desetine miliona evra godisnje na minimalno letenje.

02. Dec 2024.Pogledaj

Tomass na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Islo se na polovne jel novi jos ne bi doslii. Znami koliko je roj isporuke za noce Rafale i nove F 16.Bugarska i Slovacka jos nisu dobili svoje nove F 16. A narucili su ih prije nego hr Rafale. Ne brini za Hrz

02. Dec 2024.Pogledaj