BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] Intervju sa direktorom Er Srbije: Prodaja karata za Njujork ide odlično, tom linijom jačamo svoju regionalnu mrežu Kondić je u Abu Dabiju učestvovao na panelu "Radi li industrija dovoljno na rešenjima ne bi li izbegla novi ekonomski silazni trend?" / Foto: Petar Vojinović

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa direktorom Er Srbije: Prodaja karata za Njujork ide odlično, tom linijom jačamo svoju regionalnu mrežu

„U slučaju da A330 doživi tehnički kvar Er Srbija će imati nekoliko rešenja“.

Na jedno od najčešće postavljanih pitanja i potenciranje problema u interkontinentalnim operacijama sa samo jednim avionom, odgovorio nam je direktor srpske nacionalne avio-kompanije Dane Kondić u današnjem ekskluzivnom intervjuu:

– U slučaju da se eventualno prizemljenje letelice produži na nekoliko dana možemo računati na našeg partnera Etihad ervejz. Oni u svakom trenutku u hangaru imaju parkiran jedan rezervni A340-500. – ispričao je Kondić u razgovoru za Tango Six u Abu Dabiju na ovogodišnjem prestižnom skupu globalne vazduhoplovne industrije „Global Aerospace Summitu“.

Nakon panela na kojem je učestvovao a koji je bio naslovljen „Radi li industrija dovoljno na rešenjima ne bi li izbegla novi ekonomski silazni trend?“ Kondić je u intervjuu za naš portal izjavio da prodaja karata za Njujork u trećoj nedelji „prevazilazi očekivanja“ i detaljnije se osvrnuo na planiranu arhitekturu ove rute.

Pitali smo ga koji argumenti stoje iza velikih rezova pojedinih frekvencija na rutama tokom zimskog reda letenja, pojasnio je na koji je način ustrojen Nadzorni odbor kompanije koji pored pododbora omogućava i neke druge sisteme kontrole za koje Kondić tvrdi da Er Srbiju čine najbolje upravljanim javnim preduzećem u zemlji.

Ceo intervju pogledajte ovde:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

BE

Резервни А340-500? Он троши гориво као ненормалан зато су га се сви и отарасили. Али што да не, и онако се цео послић финансира из буџета.

Odgovori
Fa

Ne trosi on mnogo vise od 330-ke, njegovi motori su slabiji i manji

Dr

Dragi Komentatori molio bi ako nista drugo ono bar pre nego odvalite kakvu glupost konsultujete Wikipediju jet tamo lepo stoji sve o rezervnoj Leteluci tj. A – 340 -500 .
letelica je prevashodno namenjena za letove preko 10 000 kilometara .sto zajedno sa podatkom da moze poneti cargo posiljke vise nego B747 300 i isto toliko putnika kao Boing a pri tome potrositi mnogo manje goriva znaci da je letelica odlican izbor .
Misljenja sam da je to sledeci Avion u Floti Air Serbia dok se nebude kupio neki noviji Aparat tipa A 350 XWB

BE

Dragane, uporedi A330-200 koji ce Air Serbia, tj. srpski budzet, da placa i A340-500. Nebo i zemlja! Jedino u cemu je A340-500 bolji je dolet, ali po koju cenu? Po cenu ubistveno ojacane i teske konstrukcije koja ce da izdrzi ovaj leteci recervoar za gorivo. Svako ostalo poredjenje je besmisleno, a posebno sa B747-300.
Ovde ima par interesantnih detalja: http://planes.axlegeeks.com/compare/232-237/Airbus-A330-200-vs-Airbus-A340-500

VM

U planu je da ubrzo u saobracaj bude uveden i drugi A330 o tome je nedavno govorio predsednik n o S. Mali

Odgovori
Go

E, ako Mali kaze, onda sam miran…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj