BEG airport status
Akcionari Montenegoro erlajnsa: Dug kompanije od 2 miliona evra biće pretvoren u akcijski kapital Akcijski kapital Montenegra povećan na iznos od 34.70 miliona evra / Foto: Montenegro Airlines

Akcionari Montenegoro erlajnsa: Dug kompanije od 2 miliona evra biće pretvoren u akcijski kapital

Akcionari Montenegro erlajnsa (Montenego Airlines) doneli su na vanrednoj sednici Skupštine Odluku o konverziji duga u akcijski kapital u iznosu od 2,09 miliona evra, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

– Ukupan dug koji se konvertuje u akcijski kapital Društva iznosi 2.096.819,73 evra, a nastao je preuzimanjem obaveza Montenegro erlajnsa prema brazilskoj banci BNDES od strane Vlade Crne Gore, koje se tiču finansiranja jednog vazduhoplova tipa Embraer E 195 – navodi se u saopštenju.

Crnogorski nacionalni avio-prevoznik navodi da je Skupština akcionara, u skladu sa predlogom Vlade, na poslednjoj sednici održanoj 29. januara, izabrala novi Odbor direktora u sastavu: Daliborka Pejović, Miodrag Koljević, Ivo Đoković, Nusret Ećo i Milan Avramović.

– Donešena je i Odluka o razrješenju i imenovanju člana Revizorskog odbora Montenegro erlajnsa, kojom je umjesto Tufika Bojadžića za člana ovog odbora imenovan diplomirani ekonomista Mitar Matijašević – naveli su u saopštenju.

Na sednici je doneto i niz drugih odluka: Odluka o emisiji akcija po osnovu pretvaranja duga u akcijski kapital, Odluka o izmenama i dopunama Statuta Društva i Odluka o povećanju akcijskog kapitala.

Dodaje se da je na osnovu emisije akcija po osnovu pretvaranja duga u akcijski kapital i izmene Statuta Društva, akcijski kapital Montenegra povećan na iznos od 34.70 miliona evra.

– Ove odluke donešene su na osnovu aneksa Ugovora o preuzimanju i konverziji duga u akcijski kapital od 09. aprila prošle godine, zaključenih između Vlade Crne Gore – Ministarstva finansija i Montenegro erlajnsa, shodno Zaključku Vlade od 2. aprila prošle godine – navode u Montenegru.

Ovim Zaključkom, kako su objasnili, Vlada je usvojila Informaciju o preuzimanju duga Montenegra u ukupnom iznosu od 3.7 miliona evra

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

14. May 2025.Pogledaj

Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

14. May 2025.Pogledaj

Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

14. May 2025.Pogledaj