BEG airport status
Slovenačka „Elit’Avia“ širi svoj posao u oblasti poslovne avijacije u Africi "Afričko tržište ipak jeste daleko manje nego što su to, na primer, Amerika i Evropa, ali bez obzira na to, ono raste" / Foto: Elit'Avia

Slovenačka „Elit’Avia“ širi svoj posao u oblasti poslovne avijacije u Africi

Slovenačka „Elit’Avia“ širi svoj posao u oblasti poslovne avijacije u Africi, uprkos ne tako zavidnoj situaciji na tržištu u ovom regionu, prenosi „African Aerospace“.

Kompanija je još u februaru 2012. započela posao u prestonici Gane, Akri, ali je sad odlučila da napravi svoju novu bazu u ovom gradu neposredno uz aerodrom „East Logan“, a u planu je i proširenje flote.

„Elit’Avia“ za sada ima petočlani tim i šest aviona. Kompanija je na početku za poslove u Africi koristila četiri letelice – dva aviona „Global 6000“ i po jedan „Global XRS“ i „Falcon 2000“. U međuvremenu flota je uvećana za još dve, a uskoro se očekuje i nabavka sedme.

– Teško je naterati banke i lizing kopanije da predlože finansijsko rešenje. To je jedan od trenutnih izazova koji negativno utiče na broj aviona koji imamo u Africi – naveo je Mišel Kolomb, predsednik i generalni direktor kompanije „Elit’Avia“.

Najveći deo svojih letova „Elit’Avia“ trenutno obavlja unutar Gane i u zemljama zapadne Afrike. Rute ka Evropi, Bliskom istoku i Severnoj Americi čine svega 20 % letova slovenačke kompanije, prenosi „African Aerospace“.

– Poslovna avijacija u zapadnoj Africi konstantno raste u poslednjih 10 godina, naročito u Nigeriji i Angoli. U tom smislu, afričko tržište ipak jeste daleko manje nego što su to, na primer, Amerika i Evropa, ali bez obzira na to, ono raste.

Uočavamo da se i u susednim zemljama stvaraju uslovi za širenje posla, što su dobri pokazatelji – izjavio je Kolomb.

Kompanija je u Akri bazirala jedan „Hawker 800XP“ koji koristi za čarter letove. Osim toga, „Elit’Avia“ pruža i usluge iznajmljivanja svoje posade onim klijentima koji poseduju svoje biznis džetove, ali nemaju vazduhoplovno osoblje.

U kontekstu dobrog poslovanja slovenačke kompanije navodi se i činjenica da je Kolomb tokom devedesetih proveo pet godina radeći u Nigeriji i da zbog toga dobro razume afričko tržište.

– Postoje brojni izazovi, kao i na svakom drugom tržištu, ali se sve u svemu industrija konstantno unapređuje i primećujemo viši nivo profesionalizma – zaključio je Kolomb u izjavi za“African Aerospace“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

me

http://supervizor.kpk-rs.si/podj/73450499/

u 2014 godini…30 000 000 EUR prometa…

koga zanima evo jos ovaj link..tu imate malo više informacija

https://www.stop-neplacniki.si/elitavia-doo/predstavitev/

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Žarko Savić na: Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

Divno je videti da postoji direktna komunikacija sa Eurocontrolom, to može značiti dosta na duže staze. Takvi kontakti mogu doprineti boljem razumevanju, usklađivanju procedura i jačanju pozicije naše organizacije u evropskom vazdušnom saobraćaju. Bravo!

06. May 2025.Pogledaj

Ivan Uzice na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

Uskoro, samo sto nece biti F3 nego F4 i ne mig 29m nego SM😉.A i migovi nece uskoro u penziju

06. May 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

@Yarraf Moze. Evo jos interesantnih slika prilog odgovoru. https://imgur.com/a/EHTlUhM

06. May 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

@Islander Sansa da ce RV Srbije leteti zajedno sa HRZ je nula. A takva ce i ostati. Eventualno u nekim vanrednim situacijama tipa prirodnih katastrofa. Sansa da ce RV Srbije uopste leteti Rafalima je malo bolja, recimo trenutno oko 70%. Sa tendencijom smanjivanja svakog dana. Sto mozda i nije lose.

06. May 2025.Pogledaj

Marko na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

Imao sam "sreću" da stojim na autoputu kod Plesa kada su iznad nas u niskom letu preletela dva Rafala koji verovatno taman poleteli. I drugi Rafal u paru mahne krilima da pozdravi nas koji smo stajali u koloni na autoputu dok nas je preletao. Fantastično kako se toga setio. U tom momentu se zadesilo da…

06. May 2025.Pogledaj