BEG airport status
„Nikola Tesla“: Prosečno kašnjenje letova u aprilu ispod 5 minuta; Potrebno nam je najmanje 60 dodatnih radnika u 2016. Sa zakašnjenjem 5 % letova Er Srbije / ANT

„Nikola Tesla“: Prosečno kašnjenje letova u aprilu ispod 5 minuta; Potrebno nam je najmanje 60 dodatnih radnika u 2016.

Na Aerodromu „Nikola Tesla“ nastavljen je trend poboljšanja redovnosti avio-saobraćaja. U svim analiziranim segmentima, rezultati redovnosti avio-saobraćaja u aprilu bolji su nego u aprilu 2015. godine.

– Prema sistematizovanim podacima, u aprilu je 91,3 % letova sa beogradskog aerodroma započeto bez kašnjenja, dok je u istom mesecu prošle godine opšta redovnost polazaka bila 86,5 %.

U aprilu je procenat letova sa velikim kašnjenjem od preko 60 minuta iznosio 1,3 odsto, dok je u aprilu prošle godine iznosio 2,1 odsto, a prosečno kašnjenje letova iznosilo je 4,94 minuta, dok je prošlog aprila iznosilo 7,82 minuta – navode na Aerodromu

Oni ističu i da je na ove rezultate uticala redovnost polazaka avio-kompanije Er Srbija (Air Serbia) koja je u aprilu iznosila 94,4 %.

Aerodrom demantuje da zapošljava bez konkursa

Nakon pisanja antikorupcijskog sajta Pištaljka da je aerodrom „Nikola Tesla“ zaposlio prošle godine 778 radnika bez ikakvog konkursa, beogradski aerodrom je saopštio da je za sve novozaposlene dobio saglasnost Vlade Srbije i da je tom preduzeću potrebno još najmanje 60 radnika u ovoj godini.

– Novi radnici su primljeni u najvećoj meri za obavljanje poslova u bezbednosti, zemaljskom opsluživanju, operativnim poslovima i tehničkom održavanju, u skladu sa zahtevom regulatornog tela, sa ciljem podizanja mera bezbednosti za potrebe uspostavljanja dugolinijskog saobraćaja –  navodi se u odgovorima Aerodroma, piše agencija Beta.

Kako je navedeno na sajtu Pištaljka, broj zaposlenih povećan sa nešto manje od 500 na više od 1.200. Od tog broja, 760 ljudi zaposleno je na određeno vreme, a 18 na neodređeno.

U 2014. godini, kako navode u tom javnom preduzeću, u radnom odnosu na neodređeno vreme bilo je 472 zaposlena, a 2016. godine 498, odnosno 26 radnika više.

Beogradski aerodrom navodi da se pri rešavanju statusa radnika „vodio činjenicom da do tada angažovani iz operativnih službi, koji obavljaju specifične poslove i posredno utiču na bezbednost vazdušnog saobraćaja, predstavljaju visoko kvalifikovan kadar sa potrebnim iskustvom i zakonski zahtevanim važećim potvrdama o obučenosti, što je jedan od uslova da se vazdušni saobraćaj obavlja bezbedno i obezbeđeno“.

Novozaposleni su, zajedno sa ostalim kolegama, godinama redovno obučavani u ovlašćenom Centru za obuku Aerodroma „Nikola Tesla“, a na taj način su, kako je saopšteno, ušteđena značajna finansijska sredstva.

Aerodrom navodi je tokom 2015. godine rešen i radno-pravni status radnika koji godinama radili preko uslužnih organizacija ili omladinskih zadruga.

Prema pisanju Pištaljke, finansijski izveštaji pokazuju da je iznos koji je beogradski aerodrom izdvajao za zarade povećan dvostruko: sa 683,2 miliona dinara na 1,3 milijarde dinara. U istoj razmeri povećani su i troškovi za poreze i doprinose na teret poslodavca – sa 127,7 miliona dinara na 245,8 miliona dinara.

Prosečna neto zarada radnika Aerodroma sa poklonom za Božić i Uskrs i školskim priborom za decu zaposlenih, koji se dobija na početku školske godine, iznosi 76.360 dinara, tvrdi Pištaljka.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

mi

a gde su objavljivani ti oglasi,nek daju dokaz ako je sve bilo po zakonu. ja ni jedan oglas od tih 780 radnih mesta nevidoh

Odgovori
Tr

Dosta ljudi dolazi sa UBa ima neka tajna veza reklo bih se.

Odgovori
Pe

Pitajte članove sns-a kako su zapošljavali članove porodice

Odgovori
NI

Preko kog konkursa je zaposlena ta armija na određeno i neodređeno

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Gale na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Да ли се сећамо да смо пре неколико година одбили донацију из Русије за ремонтоване Ан 26, под неким изговорима који су се сводили на то да наводно нема више пилота за њих. Али много важније је питање шта је прави разлог да анушка није пензионисана. Имали смо их некад 12 а и продавали смо…

14. Mar 2025.Pogledaj

Vlad na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Da se nadovežem... Izgleda da neki ne razumeju poentu. Ako nemaju te slamke niko te neće zvati da ratuješ za tuđi interes sa tim avionima, a ako imaju... Ali, izgleda da su reči "šut" i "karta" ipak najviše zabolele neke nato opcije koje otvoreno navijaju. Miloš77 Koliko oružja, koji dolet i kakve karakteristike ima Rafal…

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

13. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

13. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

13. Mar 2025.Pogledaj