BEG airport status
„Nikola Tesla“: Prosečno kašnjenje letova u aprilu ispod 5 minuta; Potrebno nam je najmanje 60 dodatnih radnika u 2016. Sa zakašnjenjem 5 % letova Er Srbije / ANT

„Nikola Tesla“: Prosečno kašnjenje letova u aprilu ispod 5 minuta; Potrebno nam je najmanje 60 dodatnih radnika u 2016.

Na Aerodromu „Nikola Tesla“ nastavljen je trend poboljšanja redovnosti avio-saobraćaja. U svim analiziranim segmentima, rezultati redovnosti avio-saobraćaja u aprilu bolji su nego u aprilu 2015. godine.

– Prema sistematizovanim podacima, u aprilu je 91,3 % letova sa beogradskog aerodroma započeto bez kašnjenja, dok je u istom mesecu prošle godine opšta redovnost polazaka bila 86,5 %.

U aprilu je procenat letova sa velikim kašnjenjem od preko 60 minuta iznosio 1,3 odsto, dok je u aprilu prošle godine iznosio 2,1 odsto, a prosečno kašnjenje letova iznosilo je 4,94 minuta, dok je prošlog aprila iznosilo 7,82 minuta – navode na Aerodromu

Oni ističu i da je na ove rezultate uticala redovnost polazaka avio-kompanije Er Srbija (Air Serbia) koja je u aprilu iznosila 94,4 %.

Aerodrom demantuje da zapošljava bez konkursa

Nakon pisanja antikorupcijskog sajta Pištaljka da je aerodrom „Nikola Tesla“ zaposlio prošle godine 778 radnika bez ikakvog konkursa, beogradski aerodrom je saopštio da je za sve novozaposlene dobio saglasnost Vlade Srbije i da je tom preduzeću potrebno još najmanje 60 radnika u ovoj godini.

– Novi radnici su primljeni u najvećoj meri za obavljanje poslova u bezbednosti, zemaljskom opsluživanju, operativnim poslovima i tehničkom održavanju, u skladu sa zahtevom regulatornog tela, sa ciljem podizanja mera bezbednosti za potrebe uspostavljanja dugolinijskog saobraćaja –  navodi se u odgovorima Aerodroma, piše agencija Beta.

Kako je navedeno na sajtu Pištaljka, broj zaposlenih povećan sa nešto manje od 500 na više od 1.200. Od tog broja, 760 ljudi zaposleno je na određeno vreme, a 18 na neodređeno.

U 2014. godini, kako navode u tom javnom preduzeću, u radnom odnosu na neodređeno vreme bilo je 472 zaposlena, a 2016. godine 498, odnosno 26 radnika više.

Beogradski aerodrom navodi da se pri rešavanju statusa radnika „vodio činjenicom da do tada angažovani iz operativnih službi, koji obavljaju specifične poslove i posredno utiču na bezbednost vazdušnog saobraćaja, predstavljaju visoko kvalifikovan kadar sa potrebnim iskustvom i zakonski zahtevanim važećim potvrdama o obučenosti, što je jedan od uslova da se vazdušni saobraćaj obavlja bezbedno i obezbeđeno“.

Novozaposleni su, zajedno sa ostalim kolegama, godinama redovno obučavani u ovlašćenom Centru za obuku Aerodroma „Nikola Tesla“, a na taj način su, kako je saopšteno, ušteđena značajna finansijska sredstva.

Aerodrom navodi je tokom 2015. godine rešen i radno-pravni status radnika koji godinama radili preko uslužnih organizacija ili omladinskih zadruga.

Prema pisanju Pištaljke, finansijski izveštaji pokazuju da je iznos koji je beogradski aerodrom izdvajao za zarade povećan dvostruko: sa 683,2 miliona dinara na 1,3 milijarde dinara. U istoj razmeri povećani su i troškovi za poreze i doprinose na teret poslodavca – sa 127,7 miliona dinara na 245,8 miliona dinara.

Prosečna neto zarada radnika Aerodroma sa poklonom za Božić i Uskrs i školskim priborom za decu zaposlenih, koji se dobija na početku školske godine, iznosi 76.360 dinara, tvrdi Pištaljka.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

mi

a gde su objavljivani ti oglasi,nek daju dokaz ako je sve bilo po zakonu. ja ni jedan oglas od tih 780 radnih mesta nevidoh

Odgovori
Tr

Dosta ljudi dolazi sa UBa ima neka tajna veza reklo bih se.

Odgovori
Pe

Pitajte članove sns-a kako su zapošljavali članove porodice

Odgovori
NI

Preko kog konkursa je zaposlena ta armija na određeno i neodređeno

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

Sve mogu da shvatim ali moje kolege rusofile koji uporno beže od istine i zavaravaju se propagandnim materijalima to nikako. Gospodo, ja više od vas navijam da Rusija bude jaka, ali to nažalost danas nije slučaj. Prevashodno ovaj sukob treba da gledate iz strateške studije kao što je ova: https://www.rand.org/pubs/research_briefs/RB10014.html pogpedajte i pročitajte detaljno sve…

11. May 2025.Pogledaj

Pajo na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

@Islander, pa vi ste napisali, citiram "Pomorsko dobro gdje je drzava vlasnik svugdje je minimalno od obale 120 metara" što apsolutno NIJE istina. Provjerite na službenim stranicama Ministarstva do kuda seže tzv Pomorsko dobro" . i još nesto, otidjit3 na Google mapa pa se malo prosecite pa obali i provjerite gdje se i sto sve…

11. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

@Dejanera Amerike je uvela sankcije Pakistanu zbog nukelarnog programa i preko 15 godina su odbijali da im isporuce gotove i placene F-16, i drzali ih u hangaru.Valjde tek 2006-2007 su im dali neki manji broj aviona, zbog pomoci tokom rata u Avganistanu Prelaz na kinesku opremu ima veze sa tim, Amerika im nije dala.

11. May 2025.Pogledaj

Goran na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

pa ne znam kome je tu šta čudno s obzirom da Rafal ima slabiji radar od F-16 block 70. Rafal nema šta da traži na nebu ako na suprotnoj strani lete Suhoji ili F-15 na primer. I Viper bi ga otresao sa AIM-120.

11. May 2025.Pogledaj

Ivan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

jedan indijski rafal je sigurno pao/oboren. to je činjenica. ko ga je i čime skinuo to je pitanje. kao i sva zapadna čuda od oružja , zako i rafal pojazuje da je dodirljiv . samo naivni su poverovali da je taj avion wonder wafen, poput abramsa, leoparda 2, himarsa i drugih gejm čejndžera.

11. May 2025.Pogledaj