BEG airport status
LOT na relaciji Varšava-Beograd sedam puta nedeljno tokom letnje sezone LOT zadovoljan linijom Varšava-Beograd / Petar Vojinović

LOT na relaciji Varšava-Beograd sedam puta nedeljno tokom letnje sezone

Poljski nacionalni avio-prevoznik LOT uvodi dodatna dva leta između Varšave i Beograda tokom letnje sezone. Tako će umesto doasadašnjih pet, putnici leteti sedam puta nedeljno na relaciji Varšava-Beograd.

Prezentujući poslovanje kompanije, flotu i mrežu linija u Ambasadi Poljske, komercijalni direktor LOT -a, Krystian Rolla podsetio je da je ruta za Beograd posle pauze od šest meseci ponovo uspostavljena 2. januara ove godine sa pet nedeljnih letova.

On je istakao da je kompanija zadovoljna dosadašnjim letovima na ovoj relaciji i da će zbog toga povećati njihov broj.

LOT za Beograd leti svojim Embraerima 170 i 175.

Prezentujući konfiguraciju svojih aviona, usluge, ali i statistiku po kojoj ova kompanija ima najmlađu flotu u Evropi, da je prva počela da saobraća B 787 Dreamliner, da godišnje njene usluge koristi skoro 5 miliona putnika na skoro 60 destinacija preko Varšavskog aerodroma Chopin, logično se nametnulo pitanje kako je tekao proces transformacije ove kompanije koja je i dalje 100% u državnom vlasništvu.

– Vlasička struktura nema nikakvog uticaja na rad ljudi u kompaniji. Svi rade tamo zato što vole to da rade, dolaze na posao sa najvećim zadovoljstvom. Uzeću svoj primer. Pored toga što sam komercijalni direktor, ja sam takođe i pilot.

Država otvara mnoga vrata našoj kompaniji. U stanju je da otvori vrata međunarodne saradnje što bi bilo jako teško da je privatni subjekat vlasnik. Što se tiče same tranzicije kompanije, moram reći da su najveću ulogu odigrali zaposleni, što bi bilo teško u ranijim vremenima – da ljudi budu tako motivisani i tako spremni da ulože sebe. I mislim da su svi zaposleni u kompaniji odlično shvatili da je jedino transformacija kompanije – da LOT postane jedna savremena i moderna kompanija jedni način da se taj kapital od 86 godina tradicije i iskustva iskoristi na najbolji mogući način – zaključio je Rolla.

Šefica diplomatske misije Poljske pri ambasadi Poljske, Hanna Dalewsk, istakla je da ovo neće negativno uticati na Er Srbiju (Air Serbia), naprotiv – korist bi trebalo da osete obe strane i dodala da ima prostora za obe kompanije na tržištu.

Kompanija LOT je početkom godine takođe uvela letove za Zagreb, kasnije i za Ljubljanu, dok se ovog leta očekuje otvaranje rute za Split.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

@Nursing Nismo. Razmena sa SAD nam je vrlo mala. Da je to što kažete tačno bila bi daleko veća. Mi za to uopšte nismo pogodni. Čak su i EU zemlje u boljem položaju od nas po tom pitanju. Svi pljuju po nama zbog saradnje sa Kinom ali njihova je astronomski veća. Mi sarađujemo malo više…

09. Apr 2025.Pogledaj

Dionizije na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

Ponavljate Trampovu propagandu, EU ne naplacuje nikakve carine na 70% proizvoda koje uvozi iz USA, na automobile se placa 10%, PDV se obracunava na sve robe, i na auto iz Nemacke i na vozilo iz USA, pa tu ne vidim da postoji razlika koja US proizvodjace stavlja u losiju poziciju. Koje su to vece carine…

08. Apr 2025.Pogledaj

KK na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

Ide se van po robu/proizvode ukoliko su jeftiniji, da bi dobili jeftiniji/konkurentniji proizvod. Ukoliko se ta roba/proizvod optereti carinama, proizvodjac ce biti primoran da isti kupuje unutar granica SAD-a, ili, ukoliko je vanjskom proizvodjacu stalo do biznisa i kolicina ima smisla, isti ce otvoriti fabriku u SAD-u, i prodati isto musteriji za 0% tarife. Dakle…

08. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

@Petrovic Dusan Carine bi u teoriji trebalo da zaštite domaću proizvodnju, te i jeste poenta da uvozni proizvod poskupi. Da bi domaći bio cenovno privlačniji. Mada, više mislim da je to samo glupi pregovarački čip da bi se izboksovali ustupci od inostranih država. A to što je Amerika kao napredovala u poslednjih koliko godina.... Sve…

08. Apr 2025.Pogledaj