BEG airport status
Najava: Državno prvenstvo u ultralakom letenju 10. septembra na Zemun Polju Još jedan vazduhoplovni praznik na najuređenijoj travi u zemlji / Foto: Petar Vojinović

Najava: Državno prvenstvo u ultralakom letenju 10. septembra na Zemun Polju

Državno prvenstvo Srbije u preciznom sletanju ultralakih letelica održaće se u subotu 10. septembra na aerodromu „13. maj“ pored Zemun polja sa početkom u 9 časova, saopštio je danas organizator.

Ove godine vodeću reć u organizaciji najatraktivnije i najmasovnije manifestacije kada je motorno letenje u Srbiji u pitanju imaće Vazduhoplovni savez Srbije i Aeroklub „Ćuprija“ uz podršku Ministarstva omladine i sporta kao i Sportskog saveza Srbije.

– Očekujemo više od 30 takmičara iz cele Srbije koji će se nadmetati po kategorijama. To će biti ultralaki avioni, motorni zmajevi i po prvi put žirokopteri. Moći ćete da vidite naše najbolje pilote i njihove posade u preciznom sletanju sa i bez snage motora po FAI kompatibilnom pravilniku.

Obe discipline zahtevaju poznavanje letelica kojim se upravlja, utreniranost i iskustvo. Najbitnije od svega, to će biti izuzetno zanimljiv doživljaj za ljubitelje vazduhoplovstva i sve druge koji nikada nisu videli kako ova naša najlepša aktivnost izgleda.

Ulaz na takmičenje slobodan je za sve i čekaće vas preko stotinu poletanja i sletanja ultralakih letelica. Početak takmičarskih serija planiran je u devet časova. – rekao je za Tango Six, Goran Stojković, predsednik aero-kluba „Ćuprija“.

Satnica:

do 8:00   – Doček takmičara u sve tri kategorije (ULA, ULT i GYR)

08:30     – Himna Srbije i otvaranje takmičenja

14:00      – Takmičarski program

15:00      – Svečani ručak i prroglašenje pobednika

16:00      – Zatvaranje skupa i ispraćaj pilota i gostiju

Bilten takmičenja:

Bilten ultralakog takmičenja za 2016. godinu

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Bo

Tuzno kako je slabo medijski propracena ova manifestacija… mnogo lep sport a od ozbiljnijih medija jedino je Tango Six objavio… svaka cast Petre…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj