BEG airport status
Er Srbija ukida dva nedeljna leta za Njujork tokom zimske sezone Tokom zime za Njujork iz Beograda ponedeljkom, četvrtkom i subotom / Foto: Dragan Trifunović

Er Srbija ukida dva nedeljna leta za Njujork tokom zimske sezone

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) ukuda dva nedeljna leta za Njujork tokom zimske sezone, što je deo „standardnog sezonskog podešavanja“, saopšteno je u kompaniji.

– Od 8. novembra Er Srbija će preći sa pet letova na tri leta nedeljno iz Beograda za Njujork – ponedeljkom, četvrtkom i subotom – navode u Er Srbiji.

Kako je rečeno, za vreme božićnih i novogodišnjih praznika kompanija će uvesti dodatni let, tako da će u periodu od 23. decembra 2016. do 3. januara 2017. godine leteti četiri puta nedeljno.

Komentari

E

Sasvim ocekivano obzirom na godisnje doba. Air Serbia bi pod hitno morala da sklopi code share sa nekim od lokalnih americkih i kanadskih prevoznika za letove od New Yorka do Chikaga, LA, Toronta…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj