BEG airport status
Konkurs za školovanje pilota V.D. „Sv. Arhangel Gavrilo“

Konkurs za školovanje pilota V.D. „Sv. Arhangel Gavrilo“

У току припрема за Beograd Аir Show 2009, који ће се одржати у суботу 11.07.2009. у Београду на Калемегдану, Ваздухопловно Друштво Свети Архангел Гаврило објављује:

КОНКУРС
за школовање на високоспособном акробатском авиону EXTRA 300L.
Друштво ће финансирати тросатно школовање у Марибору за 1-3 кандидата, који ће и наступити на Аеромитингу у Београду после завршене обуке.Број кандидата зависи од прикупљених средстава за Аеромитинг .
Молимо кандидате који испуњавају услове уписаног овлашћења за акробатско летење или поседују искуства у летењу на акробатским авионима, да пошаљу своје апликације са основним подацима:
1) типове авиона на којима тренутно лете
2) укупни налет и структуру налета
3) копију летачке дозволе са уписаним овлашћењима
4) Пријаву пошаљите на vdsagavrilo@hotmail.com најкасније до 09.06.2009.
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Na

Na koji nacin i gde se srednjoskolici mogu informisati o uslovima za upis u Vazduhoplov. akademiju u Vrscu(ili bilo gde u Srbiji)?Nada Stojnic.Hvala.

Odgovori
Pe

Nado,

Skola letenja u Vrscu (Akademija je kozmeticki naslov i ta skola nije ono sto ta rec u coveku inspirise) je jedna od nekoliko u Srbiji.

http://www.jatfa.com/

http://www.princeaviation.co.yu/

Pelikan – 011/3173049

To su tri najvece skole letenja u Srbiji. Zovite ih telefonom. Idite kod njih. Uporedite cene. Ne nasedajte na price da su neki "veliki" a neki "mali". Svi su isti. Jeddni mozda malo preteraju u ceni.

Postoje samo dva uslova za upis.

1) Zdravstveni pregled

2) Potrebna kolicina para

Pregled prolazi 90% ljudi (nista strasno). Pare su jedina potrebna stvar.

Neke od skola ce traziti proveru znanja kao prijemni. Kandidat slobodno moze imati nula poena. Ako je prosao pregled i ima pare postace pilot.

Ne postoje kvalitetne skole i skole sa dugom tradicijom. Postoji samo normalan i glup ucenik. Normalan posle zavrsetka kursa u bilo kojoj od ovih skola ima sanse da postane komercijalni pilot.

Ima sanse. Garancije ne postoje. Tim ogromnim parama koje se daju sa skolovanje ne dobija se apsolutno nikakva garancija za bilo koji posao. Kod nas i u svetu.

Odgovori
al

Zeleo bih nesto da Vas pitam,kolika kolicina novca je potrebna da bi postao pilot i zavrsio sve kurseve… i kojim redosledom to sve ide…jel se ta skola u vrscu upisuje kao srednja il kao studije…jel moze to neko da mi pojasni?
Unapred hvala!

Odgovori
mi

35000

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj