BEG airport status
Predstavljanje

Predstavljanje

1503902 

Zovem se Vladimir Milićević i rođen sam u Beogradu, daleke 1963 u mesecu Januaru,
dana 24-og. Bila je žestoka zima, ali sam uspeo da trudnu majku nateram da izađe
na kijamet i mene rodi.

To mi je prvi životni uspeh u nizu drugih, većih ili manjih.

Od kako sam shvatio da postoje metalne ptice koje lete, a ne mašu krilima,
ja sam jednostavno rekao: Ili to ili propast mene, i kao čoveka i kao komuniste!"

Samim tim sam prvom prilikom postao pilot, a ne komunista.
I to mi je jedan od životnih uspeha.

Srećno oženjen, trenutno sam opčinjen dvema osobama ženskog pola, a samim time sam
i full time roditelj. Biti roditelj dva ženska deteta u pubertetu, smatram dovoljnim da me
drže zauzetog 24/7. Ni sam ne znam kako, ali uspevam da budem i pilot u Ryanair-u,
što ni malo ne pomaže pri korišćenju slobodnog vremena. Ono skoro i da ne postoji

Kada stignem, a to je retko, posvetim se, a čemu drugom, vazduhoplovstvu,
ali na drugačiji nacin. Naprimer, ovako, razmenom ideja i ono malo znanja
što sam ga usput ukrao.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj