BEG airport status
Počelo je, počelo !!!

Počelo je, počelo !!!

Open Sky je stigao u Srbiju. Dobro nam došao. Bilo je krajnje vreme.
Malev, Montenegro i Niki su prve laste koje stižu, ne s’ proleća, već ove zime. Davno su trebali biti ovde, na našem nebu. I ne samo oni. Ko god ume, zna i može je dobrodošao. Bolje ikad, no nikad. Sad samo da pratimo razvoj događaja i da vidimo kom opanci, a kom obojci. Može i Manolo Blahnik cipele. (Moja žena ne bi imala ništa protiv!!!)

Siguran sam da će za njima i drugi doći i da će to biti podsticaj da se kod nas ustalasa žabokrečina, koja se taložila godinama. JAT će morati da prihvati loptu na svom terenu i da zaigra igru po svetskim pravilima. I ako je sposoban da ubeleži bodove na domaćem terenu. A ako nije, onda sorry but …!
Jedino što moram da primetim, je sledeće: JAT će morati da igra sam, bez saigrača.

Već duže vreme, (skoro pet godina), grupa naših profesionalaca u avio saobraćaju pokušava da podigne na noge prvu srpsku privatnu avio kompaniju, baziranu na low cost ideji. I kao što moja recenica kaže – pokušava.
Ne uspeva. Iz jednog prostog razloga. Dabogda komšiji crkla krava. To što neće imati niko koristi od mrtve krave, nema veze. Važno da se podmeću klipovi pod noge.
Do sada su više stranih i domaćih investitora pokušali, u više navrata, da osnuju avio kompaniju u Srbiji. Bez uspeha. A razlozi za spoticanje?
Od “… nemojte, nije još vreme!”, do “… da vama dozvolimo, pa da odmognemo JAT-u!!!!”. Ovi odgovori nisu sa Kalenić pijace. Ne, to su odgovori dobijeni u relevantnim institucijama Republike Srbije. Od zvaničnika države, koja kaže da se zalaže za razvijanje srpske privrede i tržišta!!!!???
Zadnja inicijativa o kupovini Aviogenex-a i investiranja u isti, svežeg novca, novih aviona i razvoja srpskog civilnog vazduhoplovstva je propala, zato što Republika Srbija nije htela da otvori tender za privatizaciju istog, pod parolom, tako ćemo odmoći JAT-u. A i zato što je Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva odbio da održi važnost AOC-a koji Aviogenex ima, pri preuzimanju od strane novog vlasnika. Zamislite investitora koji uloži svež novac, kupi avio kompaniju, a Direktorat kaže: “Puj, pike, ne važi!”. Znači kupiš aviokompaniju sa AOC-om, a onda DCV oduzme isti i ajd’ ispočetka, a potrošio si milione!!!!! Budalaština na kvadrat!

Umesto da srpska avio kompanija krene u pravom trenutku sa pravom idejom, zaposli domaći kadar, osvoji deo tržišta i nađe svoje mesto na nebu Srbije, mi Open Sky počinjemo sa stranim avio kompanijama. Fenomenalno!!! Izvanredan biznis potez!
I dalje stojim iza stava: Odlično je da su počeli sa primenom Open Sky, makar i sa zakašnjenjem. Nego, zašto sami sebe spoplićemo?
ZAŠTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Bo

Created by : Drasko Vujovic, Dragoljub Trgovcevic, Nebojsa Stracevic…..
Supported by : Serbian Government experts since 2001. `till today

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj