BEG airport status
Летачка обука припадника 204. и 98. авијацијске базе

Летачка обука припадника 204. и 98. авијацијске базе

На војним полигонима Пасуљанске ливаде и Чента, 15. и 16. априла одржана је редовна летачка обука припадника 204. и 98. авијацијске базе. Током вежбе пилоти су прошли школску, тактичку и комбиновану обуку, у циљу припреме за предстојеће заједничко увежбавање јединица ВиПВО.

На интервидовском полигону Пасуљанске ливаде, припадници 714. епохе из састава 98. авијацијске базе, извели су тренажно ракетно гађање циљева на земљи из борбено-оклопних хеликоптера Газела. Пилоти Газела су на полигону у два налета, из лебдења и прогресивног лета, дејствовали по метама ракетама типа маљутка, навођеним од стране оператера-стрелца.

Вежба је круна дуготрајне обуке, током које је кадар прошао увежбавање на тренажеру, али и физичку и тактичку обуку, а на полигону су проверили своју оперативну спремност за учествовање у будућим заједничким увежбавањима са осталим јединицама ВиПВО.

На школско-тактичком полигону Чеnта, своје умеће опробали су и пилоти ловачких бомбардера Супергалеб и Орао. Посаде 204. и 98. авијацијске базе су током неколико сати вежбе прошли редовну школску, тактичку и комбиновану обуку у бојевом гађању, ракетирању и бомбардирању циљева на земљи. Циљ обуке била је тренажа сталног кадра поменутих авијацијских база, али и обука младих пилота.

Пре вежбе спроведена је припрема циљева на земљи и обезбеђење полигона како би се спречиле било какве непредвиђене околности, а пиротехничари су обавили безбедносни преглед терена по завршетку бојевог гађања.

Slike: Dušan Atlagić

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Zi

Odlicne fotke i reportaza. Samo da ovi nasi pocnu vec jednom da gadjaju sa nekim mocnijim naoruzanjem :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj