BEG airport status
Najava: „Otvoreni dan“ aerodroma Niš

Najava: „Otvoreni dan“ aerodroma Niš

Ovogodišnji „Otvoreni dan“ na aerodromu Niš u organizaciji 98. avijacijske baze održaće se u Petak, 28. Maja sa početkom u 10 časova.
Na stajanci će u okviru taktičko-tehničkg zbora (statike) biti prikazani po jedan G-4, Orao, Utva-75, Mi-8 kao i jedan helikopter Gazela GAMA.

Orlovi 241. eskadrile biće zaduženi za letački program i neće sletati u Niš, već će se po završetku rutine vratiti na matični aerodrom „Lađevci“.
Organizatori kažu da je jedna letačka para sigurna. Postoji mogućnost angažovanja još jedne pare i u tom slučaju bi iznad Niša u Petak letelo četiri Orla.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

De

Program je meni bio extra buduci da prvi put vidim tako nesto uzivo.Ali da ne ispadne da omalovazavam,mislim da su nasi piloti sile koje nemoze zaustaviti niko na svetu jer sve sto rade,rade punog srca bilo da izvode opasne manevre,bilo da se slikaju sa decom i objasnjavaju karakteristike aviona.U svakom momentu im se u ocima vidi koliko su celi predani svom poslu i svom narodu!!!Svaka im cast!Uvek su bili i ostace ponos nas i nase dece!

Odgovori
Iv

Ovaj put nisam bio prisutan,ali su Orlovi samo tako zaparali nebo iznad Nisa.Drago mi je da se sve cesce odrzavaju ovakve anifestacije!neka ih je sto vise!Pozdrav Tangosixerima!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj