BEG airport status
DCV objavio izveštaj o udesu aviona Transavia PL12 Airtruck

DCV objavio izveštaj o udesu aviona Transavia PL12 Airtruck

Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva Srbije objavio je izveštaj o udesu aviona Transavia PL12 T-300 Airtruk firme „Privredna Avijacija“ iz Zrenjanina na svojoj internet stranici posvećenoj informacijama o udesima. Direktan link ka izveštaju.

Nezgoda prilikom poletanja dogodila se početkom ovog meseca pred planirano avio-tretiranje šećerne repe u reonu Kikinde. Prvi izveštaji medija dali su već tada prilično jasnu sliku uzroka. Prekoračenje težine prilikom poletanja. Pilot aviona, Milenko Mučalov i sam je pred kamerama pomenuo to kao najverovatniji uzrok jednog od njegovih poslednjih letova pred penziju.

Izveštaj Direktorata zvanično je potvrdio prekoračenje težine prilikom poletanja u avionu koji, čini se, konstruktivno nije baš najsrećnija izvedba za ovu vrstu upotrebe.

Peđa Stamenković je bio prisutan prilikom jednog letačkog dana ove bizarne letelice i na njegovom blogu možete videti detaljniji foto prikaz YU-BMH u svoj svojoj nelogičnosti izgleda i dizajna.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

de

Sad je jasno zasto treba da postoji VOC!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj