BEG airport status
Poseta Nato mobilnog tima srpskom ViPVO

Poseta Nato mobilnog tima srpskom ViPVO

Na aerodromu Batajnica, u periodu između 11. i 12 Maja, održan je seminar iz oblasti vazduhoplovnih operacija u skladu sa Nato standardima. Predavanja su održana sastavima 204. i 98. avijacijske baze ViPVO od strane četvoročlanog Nato mobilnog tima.

Seminar je nastavak individualnog programa partnerstva za 2010. godinu za čiju organizaciju je zaduzena Nato komanda vazduhoplovne komponente Izmir. Težišni cilj predavanja  je podizanje nivoa interoperabilnosti avijacijskih jedinica ViPVO i njihovo upoznavanje sa Nato standardima
u više segmenata rutinskih i taktičkih operativnih procedura.

Teme pokrivene predavanjem:

– Upoznavanje sa funkcionisanjem Nato komande u Izmiru
– Pregled procedura za helikoptere
– Nato standardi za primenu vazdušne sile
– Naučene lekcije u čuvanju vazdušnog prostora
– Helikopterske operacije, Oprema misije i CSAR
– Operacije za reagovanje u krizama koje ne spadaju pod Član 5. Nato sporazuma
– Upravljanje vazdušnim prostorom
– Letačka obuka i standardi
– Nato logistika

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj