BEG airport status
12. Memorijalni Fly in „Ljubiša Veličković“ Kostolac

12. Memorijalni Fly in „Ljubiša Veličković“ Kostolac

Sportski aerodrom u Kostolcu po 12. put bio je domaćin srpskoj generalnoj avijaciji u okviru tradionalnog memorijala posvećenog pokojnom komadantu ViPVO Vojske Srbije generalu Ljubiši Veličkoviću koji svake godine organizuje istoimeni aero klub.

Format okupljanja više odgovara Fly In-u (okupljanju letelica i njihovih vlasnika gde je druženje jedini planirani segment) nego klasičnom aero mitingu, mada treba istaći da je to jedino veće događanje u civilnoj organizaciji ove letačke sezone u Srbiji.

Pogledajte video reportažu u prvom klipu i najzanimljivije delove solo akro rutine za pamćenje Davorina „Super Deke“ Pavlovića u drugom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

CO

E moj Deka, mirno ti plavo nebo i vjecna slava: Ode ti i ostavi nas! Vazduhoplovstvo i Srbije i svijeta je sada siromasnije za jos jednog vazdusnog asa. U vrlo kratkom vremenu izgubih i ja i svijet, dva uzora(Super Deku i Svedskog pilota Bertil Pondus Gerharda-66 god), dva asa, dva pilota kojima se ne samo rodbina, prijatelji ,kolege i poznanici dicili neg citav svijet, jer takvih strucnjaka ko vas dvojice, tesko je vise nadoknaditi.
Jos jednom , plavo ti nebo, vjecna slava i hvala na svemu sto si nam pruzio:
s pozdravom
Cole-NO (Norveska)
31.klasa VVA

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj