BEG airport status
12. Memorijalni Fly in „Ljubiša Veličković“ Kostolac

12. Memorijalni Fly in „Ljubiša Veličković“ Kostolac

Sportski aerodrom u Kostolcu po 12. put bio je domaćin srpskoj generalnoj avijaciji u okviru tradionalnog memorijala posvećenog pokojnom komadantu ViPVO Vojske Srbije generalu Ljubiši Veličkoviću koji svake godine organizuje istoimeni aero klub.

Format okupljanja više odgovara Fly In-u (okupljanju letelica i njihovih vlasnika gde je druženje jedini planirani segment) nego klasičnom aero mitingu, mada treba istaći da je to jedino veće događanje u civilnoj organizaciji ove letačke sezone u Srbiji.

Pogledajte video reportažu u prvom klipu i najzanimljivije delove solo akro rutine za pamćenje Davorina „Super Deke“ Pavlovića u drugom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

CO

E moj Deka, mirno ti plavo nebo i vjecna slava: Ode ti i ostavi nas! Vazduhoplovstvo i Srbije i svijeta je sada siromasnije za jos jednog vazdusnog asa. U vrlo kratkom vremenu izgubih i ja i svijet, dva uzora(Super Deku i Svedskog pilota Bertil Pondus Gerharda-66 god), dva asa, dva pilota kojima se ne samo rodbina, prijatelji ,kolege i poznanici dicili neg citav svijet, jer takvih strucnjaka ko vas dvojice, tesko je vise nadoknaditi.
Jos jednom , plavo ti nebo, vjecna slava i hvala na svemu sto si nam pruzio:
s pozdravom
Cole-NO (Norveska)
31.klasa VVA

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj