BEG airport status
[LIVE POST] Pripreme za aeromiting u Nisu

[LIVE POST] Pripreme za aeromiting u Nisu

Dan avijacije svecano se obelezava sutra na aerodromu Nis aeromitingom koji pocinje u 9 casova. Na blogu ste mogli da procitate ono sto je do sada poznato a tice se ucesnika i programa, informacije koje cu dopuniti danas.

20110801-114648.jpg

Tango Six ce danas i sutra biti na aerodromu Nis i ponovo ce biti jedina internet lokacija u zemlji koja ce vam doneti najbrze i kompletne informacije o trecem ViPVO aeromitingu sezone. Pratite Live Postove danas i sutra i ocekujte video priloge sa lica mesta.

Ovoga puta do Nisa idem ljubaznoscu 138. eskadrile, poletanje avionom An-26 zakazano je za 15.00. Transportna komponenta ekspedicije (oprema, tehnicari i drugo osoblje) imace pomoc u vidu dva helikoptera Mi-17 koji pored sutrasnjeg nastupa u programu uveliko obavljaju svoje redovne zadatke.
Sledece javljanje sa Batajnice.

13:58 Stigli na Batajnicu. Poletanje za sat vremena.

20110801-140008.jpg

20110801-141420.jpg

14:17 71364. Stratokumulusi se navukli, poletanje za 15 min.

14:50 Samo je avijaticarima uvek lepo vreme, bez obzira na kolicinu oblacnosti.

/>
20110801-171137.jpg

15:09 Sleteli u Ladjevce po pilote i tehnicare 241. i 714. eskadrile

20110801-160807.jpg

Cruise readout na legu do Ladjevaca

20110801-164113.jpg

16:38 Sleteli u LYNI. Vreme odlicno.

20110801-164847.jpg

16:50 Generalna proba aeromitinga u 18:00 danas. Stigli i Orlovi.

20110801-165154.jpg
20110801-171956.jpg

16:37 Na polozaju

20110801-173334.jpg

17:50 Nova oprema za SLI Orao, nesto poslednje od Garmina. 695.

20110801-175056.jpg

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ma
Ma

nema odlaganja? obzirom na formaciju oblaka koji izgledaju (meni laicki) kao kisonosni?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj