jeste 98 ali ima još toga što treba pomenuti iz poštovanja jedinice na čiji ste aerodrom sleteli i koji su vas prihvatili
Pe
Petar Vojinovic
Slazem se. Nije bilo lose namere, brzina. Komadant aerodroma jedan od najljubaznijih u vojsci, to mu rekoh uzivo. Eto, bar toliko :)
Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!
Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…
Ivan Aleksic
do godine se raspitaj gde si sleteo i u koju jedinicu
Petar Vojinovic
Mislis na "avijacijska"?
Ivan Aleksic
jeste 98 ali ima još toga što treba pomenuti iz poštovanja jedinice na čiji ste aerodrom sleteli i koji su vas prihvatili
Petar Vojinovic
Slazem se. Nije bilo lose namere, brzina. Komadant aerodroma jedan od najljubaznijih u vojsci, to mu rekoh uzivo. Eto, bar toliko :)