BEG airport status
Ekskluzivno: Srpske padobranke u pohodu na rekord

Ekskluzivno: Srpske padobranke u pohodu na rekord

Sedam padobranki iz padobranskih klubova širom Srbije zajedno sa pripadnicom 63. padobranskog bataljona Specijalne brigade Vojske Srbije zastavnikom Radmilom Đurić pokušale su da na Dan avijacije 2. avgusta u Nišu obore državni rekord u osmočlanoj formaciji – svaka padobranka drži se za onu do sebe i cela formacija se mora držati duže od pet sekundi. Na žalost rekord nije oboren na dan manifestacije zbog loših meteo uslova.

Padobranke su svoju inicijativu pokrenule kroz Udruženje žena letača Srbije dok im je potrebne organizacione i logističke resurse obezbedila Komanda Vazduhoplovstva i protivazduhoplovne odbrane po odobrenju Ministarstva odbrane.

Pohod na rekord će verovatno bti okončan prilikom prvog sledećeg leta u helikopteru Mi-8 ViPVO, Tango Six će biti tamo kao i dan pre proslave u Nišu kada sam napravio ovaj video prilog i intervju sa damama uz snimke samog skoka i fotografije padobranca Jovana Đokića, Dimitrija Dadića i Uroša Mitrovića.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj