BEG airport status
Najava: Vazduhoplovna industrija na predstojećem sajmu naoružanja Partner 2011

Najava: Vazduhoplovna industrija na predstojećem sajmu naoružanja Partner 2011

Peti međunarodni sajam naoružanja i vojne opreme Partner 2011 održaće se od 28. juna do 1. jula na Beogradskom sajmu. Očekuje se više od 80 izlagača iz zemlje i inostranstva a što se vazduhoplovne industrije tiče biće prisutne sledeće kompanije: VTI zajedno sa kompanijom Utva sa svojim razvojnim programima Lasta P2 (Prototip 2) koji je namenjen za srpsko ViPVO i mini bespilotnom letelicom Vrabac. Lasta P2 u svojoj novoj šemi bojenja nije bila do sada predstavljena zvanično i kao što ste mogli prvo da pročitate na Tango Six Fan Page-u, za potrebe Partnera urađena je serija fotografija ovog aviona iznad Kalemegdana i Ušća. Jedna od fotografija je na naslovnoj strani novog broja magazina Odbrana.

Krušik iz Valjeva će predstaviti svoj program piropatrona za izbaciva sedišta, Sloboda iz Čačka avionsku municiju kalibra od 23 do 30 milimetara, VZ Moma Stanojlović i Orao iz Bijeljine imaće svoje štandove kao predstavnici remontnih kapaciteta za avione i motore. Teleoptik će predstaviti svoju proizvodnu liniju avionskih instrumenata dok će dva najzvučnija imena sigurno biti američki odbrambeni gigant kompanija Lokid Martin i nedavno objedinjeni EADS-ov segment evropskih odbrambenih kompanija Casidian. Po prvi put domaćoj publici takođe će se predstaviti i češka kompanija ČLS koja se bavi avionskim integracijama, popravkama, održavanjem i modernizacijama.

Domaća kompanija Vekom predstaviće se kao autorizovani distributer kompanije Lajka koja će biti provajder poslednje generacije optike za aerofoto snimanja koja bi sledećeg meseca trebalo da se nađe na najnovijem avionu ViPVO Pajper Seneki.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj