BEG airport status
[LIVE POST] Tango Six U Varaždinu

[LIVE POST] Tango Six U Varaždinu

Kao što sam najavio pre nekoliko dana Varaždinski aero-miting CIAV 2011 održava se ovaj vikend. Salinger i ja smo trenutno na putu ka Zagrabu i upravo smo saznali za sinoćni udes ultra-lakog aviona na sportskom aerodromu Zvekovac u Vrbovečkoj Dubravi. Eventualne izmene u programu zbog ovog tragičnog događaja još nisu objavljene.
Jedina izmena koja je potvrđena za sada tiče se gostiju iz Srbije. G-2 dolazi u Varaždin ali umesto letelice Starsa doći će YU-YAB AK Galeb.

Tokom ova tri dana očekujte prilično opširno izveštavanje na blogu u formi live-posta (hronološkog izveštavanja sa fotografijama), regularnih postova i video priloga. Pored Tango Six Fan Page-a pratite i zvaničan CIAV 2011 Fan Page.

Kao deo organizacije aero-mitinga imaću neometan pristup učesnicima od kojih su neki zanimljivi i za buduća dešavanja u Srbiji.  Jedan od njih juče je na LDVA stigao među prvima.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj