BEG airport status
101. lovačko-avijacijska eskadrila u Bugarskoj na prvom bojnom gađanju nakon pola decenije

101. lovačko-avijacijska eskadrila u Bugarskoj na prvom bojnom gađanju nakon pola decenije

Dva aviona MiG-29 (102 i 108) 101. lovačko-avijacijske eskadrile Vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije sletela su danas u 12:30 časova po lokalnom vremenu na Graf Ignatievo, matični aerodrom 3. Lovačke Baze bugarskog ratnog vazduhoplovstva.

Cilj šestodnevnog boravka aviona MiG-29 je bojno gađanje raketama vazduh – vazduh iznad vežbovnog poligona bugarske vojske Šabla koje naše ViPVO realizuje prvi put nakon više od pola decenije. 101. eskadrila će realizovati gađanja paralelno sa vežbovnim aktivnostima 250. raketne brigade koja će, takođe na poligonu Šabla, pokušati da ponovi prošlogodišnji stopostotni učinak sa raketnim sistemima Neva i Kub. Obe aktivnosti elitnih PVO komponenti naše vojske realizuju se na osnovu međudržavnog sporazuma o vojnoj saradnji.

Tehničari i letači 101. eskadrile imaće tehničke brifinge danas i sutra dok će probni letovi biti realizovani u sredu i četvrtak. Dan D za naše avione je petak kada su planirana bojeva dejstva po svetlećim avio bombama koje će izbacivati avion bugarskog ratnog vazduhoplovstva.

Pomenute aktivnosti biće podržane 138. transportnom eskadrilom koja će sa dva aviona An-26 u nekoliko letova prevesti ljudstvo i tehniku obe jedinice – neophodne rezervne delove za avione 101. eskadrile i rakete za 250. raketnu brigadu.

Foto: Dušan Atlagić

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

da

Slike su fantasticne kao i sam dogadjaj.
Ovo je velika stvar za nase pilote.
Ako nije pretjerano traziti da li postoji mogucnost jedne fotke sa podvesnim naouruzanjem na ovim avionima.
Mislim da takvih fotki nema manogo.

Odgovori
Pe

Hvala davi.
Da, preterano je. Prati blog i bićeš zadovoljen skoro sigurno ;)
Još fotografija, sa sajta Ministarstva odbrane – http://tinyurl.com/3sczc9h

da

Hvala

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj