BEG airport status
Skup RC Letenje Beograd 2011

Skup RC Letenje Beograd 2011

Nikola Stojković iz RCfly foruma je poslao  izveštaj sa zanimljivog (trećeg) aeromitinga koji se odigrao prošlog vikenda:

Tradicija se nastavlja. Po četvrti put Beogradska ekipa RC modelara donela je odluku i sakupila sredstva da organizuje međunarodni skup uz pomoć Boška Todorovića i Milana Milinkovića ustupivši sportski aerodrom 13. maj za ovaj događaj.
Skup RC LETENJE BEOGRAD 2011 će svakako biti upamćen po mnogo čemu, prvenstveno po sjajnom odzivu ljudi koj su dolazili sa svih strana naše države, tako i susednih zemalja, Slovenije, Makedonije i Crne Gore. Pored fenomenalnog druženja i letenja, pamtiće se i modeli aviona koji su toga dana bili i leteli na aerodromu. Svakako treba pomenuti dva mlazna aviona F-15 Eagle i F9F Panther, koja su tog dana bila prisutna na aerodromu, pokazavši da ne zaostajemo za svetskim trendovima. Mirče, pilot i vlasnik F9F Panthera će svakako ostati zapamćen kao prvi modelar i pilot RC Jet-a na našim prostorima, kao i po tome što je na RC skupu izveo prvi let RC Jet-a nad Beogradskim nebom. Gosti iz Slovenije su mnoge toga dana ostavili bez daha, prikazavši neverovatan scale aviona Utve 75. Nakon svega ovoga, možemo slobodno da kažemo da je sav trud vredeo i da ćemo i u buduće nastojati da popularizujemo ovaj hobi/sport na našim prostorima.

Više možete naći ovde.

http://www.youtube.com/watch?v=lR5G2ffGKnc

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj