BEG airport status
Kineska fascinacija Top ganom

Kineska fascinacija Top ganom

Optužuju ih za reverzibilni enženjering od igle do lokomotive preko novih višenamenskih borbenih letelica 4. i 5. generacije. Dok su neki ove nedelje tvrdili da smo im možda i mi pomogli u tome zaboravljamo da smo imali upozorenje.
Video piraterija, jedna od najvrednijih tekovina kineske države polako se zaboravlja i pravi mesto pirateriji naprednih tehnologija. Da li će prilikom tog procesa kinezi izgubiti svoju kreativnost i u kojoj meri su je  uopšte i imali?

Danas sam slučajno nabasao na dva klipa koja koriste scene vazdušnih borbi iz Top gana koje su kineski reditelji upotrebili. Prvom spotu se može što šta zameriti, dok je drugi posebniji. Iznenađujuće je kvalitetan i ono što me intrigira je da su iskoristili fly-by sekvencu iz Top gana uprkos tome da je većina filma napravljena u izuzetno dobrom CGI-ju. Mogli su valjda i to da naprave?

http://www.youtube.com/watch?v=5NVOXUWGEuo

I came across an impressive video Avic made a few years ago for the Guizhou FTC- 2000 Mountain Eagle. It has all the usual fighter plane video stuff: monumental music, competent looking pilots walking down the flight line, sunrise behind the plane, cool graphics – it’s all there.

The video hits its stride after three minutes when the combat starts. At 3:08 there is a high- speed pass that looks remarkably similar to a scene from a 1980s movie about naval fighter pilots. I seem to recall the movie starred a famous scientologist who freaks out in the climactic battle. After two minutes of inertia he rallies and downs three ‘MiG-30s’ – an aircraft that looked a lot like the F-5E Tiger II.

via FTC-2000 Mountain Eagle: Top Gun fighter! – Asian Skies.

http://www.youtube.com/watch?v=SYH30fsyLy8&feature=player_embedded

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj