BEG airport status
Mozzart for WEB Serbia počinje sa generalnom avijacijom

Mozzart for WEB Serbia počinje sa generalnom avijacijom

Centar za obuku pilota „Flight“ na aerodromu Valjevo dobio je na poklon advertajzing kampanju kakvu bilo koji mali biznis u Srbiji  može samo poželeti. Time je jedna prlično nevidljiva stvar, osnovna nesaobraćajna letačka obuka, dobila retku priliku da pokaže svoj predlog vrednosti koji je više nego zanimljiv, atraktivan i dostupan.

Najveća sportska kladionica u Srbiji Mozzart pokrenula je nedavno projekat nastao iz želje da malom biznisu pokloni višak svojih resursa u vidu izrade web prezentacija. Projekat Mozzart for Web Srbija ima za cilj da se malim preduzećima koja je do sada nisu imala sopstvenu prezentacju pokloni izrada jedne besplatno. Pravi advertajzing benefit dolazi u drugom delu ponude koja obuhvata reklamu malog biznisa i njegove nove prezentacije na svim izdatim Mozzart tiketima za jedan dan na vise od 350 uplatnih mesta širom Srbije.

Valjevski „Flight“ je ovim dobio besplatnu izradu web prezentacije i izloženost imena kakvu bi retko mogao sam sebi da priušti. Posle zmajara koji su koristili Kolektivu i sve ozbiljnijih nastupa na društvenim mrežama, srpska generalna avijacija shvata gde joj je većina budućih mušterija. I ko se jednom upeca, gotov je.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj