BEG airport status
Mozzart for WEB Serbia počinje sa generalnom avijacijom

Mozzart for WEB Serbia počinje sa generalnom avijacijom

Centar za obuku pilota „Flight“ na aerodromu Valjevo dobio je na poklon advertajzing kampanju kakvu bilo koji mali biznis u Srbiji  može samo poželeti. Time je jedna prlično nevidljiva stvar, osnovna nesaobraćajna letačka obuka, dobila retku priliku da pokaže svoj predlog vrednosti koji je više nego zanimljiv, atraktivan i dostupan.

Najveća sportska kladionica u Srbiji Mozzart pokrenula je nedavno projekat nastao iz želje da malom biznisu pokloni višak svojih resursa u vidu izrade web prezentacija. Projekat Mozzart for Web Srbija ima za cilj da se malim preduzećima koja je do sada nisu imala sopstvenu prezentacju pokloni izrada jedne besplatno. Pravi advertajzing benefit dolazi u drugom delu ponude koja obuhvata reklamu malog biznisa i njegove nove prezentacije na svim izdatim Mozzart tiketima za jedan dan na vise od 350 uplatnih mesta širom Srbije.

Valjevski „Flight“ je ovim dobio besplatnu izradu web prezentacije i izloženost imena kakvu bi retko mogao sam sebi da priušti. Posle zmajara koji su koristili Kolektivu i sve ozbiljnijih nastupa na društvenim mrežama, srpska generalna avijacija shvata gde joj je većina budućih mušterija. I ko se jednom upeca, gotov je.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj