BEG airport status
Imtel Sky Tech – ovlašćeni zastupnik Robinson helikoptera u Srbiji i regionu

Imtel Sky Tech – ovlašćeni zastupnik Robinson helikoptera u Srbiji i regionu


Imtel Sky Tech je privatna vazduhoplovna kompanija koja se bavi prodajom helikoptera Robinson, njihovim redovnim održavanjem i obavljanjem svih potrebnih tehničko-servisnih i konsalting usluga.

Pored toga što je ovlašćeni predstavnik, diler i serviser firme Robinson za region, Imtel Sky Tech je trenutno u procesu aplikacije za AOC sertifikat kod Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva, osnovnom predpostavkom za početak komercijalnog prevoza putnika helikopterom. Kada im zahtev bude bio odobren biće jedina kompanija u regionu koja će se baviti ovom vrstom vazdušnog transporta.

Imtel Sky Tech preuređuje i adaptira imanje u Obrežu kod Šimanovaca (Obedska bara) u sertifikovani heliport sa helidromom, hangarom i pratećim sadržajima. Juče sam obišao ovu lokaciju i napravio video reportažu u kojoj sa Sky Tech rukovodiocom prodaje Nenadom Novićevićem detaljnije pričam o aktivnostima i planovima ove kompanije.

Za detaljnije informacije, upite i predloge za saradnju Nenada možete kontaktirati na broj telefona 060/500 16 50 ili e-mail: skytech@imtel.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj