BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] RSK MiG dolazi na Batajnicu sa MiG-29M2!

[EKSKLUZIVNO] RSK MiG dolazi na Batajnicu sa MiG-29M2!

Tango Six-u potvđeno iz kompanije MiG. Ruski proizvođač borbenih vazduhoplova učestvovaće sa svojom demonstracionom letelicom na međunarodnom aeromitingu Batajnica 2012!

Aeromiting u Batanici se bliži i Rusi sve brže odgovaraju na upite. Posle zvanične potvrde dolaska akro-grupe Стрижи Tango Six ekskluzivno objavljuje dolazak još MiG-ova 29. Ovoga puta u pitanju je jedan i to najverovatnije M2 verzija.

Igor Amosov, glavni predstavnik RSK MiG za Evropu, upravo je potvrdio za Tango Six da će kompanija doći sa svojim avionom MiG-29 na aeromiting 2. septembra.

Ono što gospodin Amosov nije precizirao je da li je u pitanju M, M2 ili MiG-35 verzija.

Budući  da je u pitanju proizvođač koji dolazi sa svojim avionom za predpostaviti je da je reč o demonstracionom primerku M ili M2 verzije koje najverovatnije predstavljaju potencijalne opcije koje su u razmatranju za Ruskog takmičara u trci za novi višenamenski borbeni avion našeg ViPVO.

Kako je agencija Beta javila pre nešto manje od dva meseca, MiG je održao prezentaciju ove dve varijante i budući da je samo M2 dvosed predpostavlja se da je neko od naše delegacije imao priliku da leti u toj verziji.

Stoga je opet logično predpostaviti da će se ista verzija naći na bataničkoj stajanci 2. septembra jer za sada ne postoji ni jedna zvanična niti nezvanična informacija u korist varijante MiG-35 kao potencijalne Ruske opcije za naš novi avion.

U svakom slučaju za emotivnu naklonost publike i stručno razmatranje nadležnih boriće se samo Typhoon i MiG-29 (najverovatnije M2). Dassault nije ni planirao prisustvo sa svojim Rafale-om, SAAB je još ranije sebe isključio iz razmatranja dok Lockheed Martin neće biti prisutan u prodajnom i promotivnom kapacitetu.

FOTO: GeorgeGMT

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ж

На фотки је ''стари'' МиГ-29М2 који је сада технолошки демонстратор МиГ-35Д са бројем 154. Нови МиГ-29М2 је носио број 747 док га нису офарбали у сиво.

Odgovori
Ni

ovu fotku imam kao magnet za frizider, kupljeno 2011. u Centralnom muzeju oruzanih snaga u Moskvi :) Jedva cekam da dodju

Odgovori
zo

najnormalnije je da kupimo migusku ionako nasi piloti ga znaju(mig-29a).samo malo trenaze zbog nove elektronike(displeji)i gotovo.

Odgovori
zo

jeste eurofighter odlican avion ali je nenormalno skup.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj