BEG airport status
Stjuardesa Jata nije bila pijana – otežan govor je posledica saobraćajne nesreće

Stjuardesa Jata nije bila pijana – otežan govor je posledica saobraćajne nesreće

BEOGRAD – Audio-snimak navodno pijane stjuardese Jat Airwaysa počeo je da kruži internetom prošle subote u popodnevnim satima. Naslovljen „Kada pijemo, pijemo! Ali stvarno.“ šerovan je na Facebook-u i Twitteru, dok je jutros počeo da se prenosi u zabavnom odeljku klasičnih medija. Stjuardesa na snimku zove se Snežana Živković, pre nekoliko godina je doživela tešku saobraćajnu nesreću u kojoj je izgubila sposobnost govora i pisanja koje je uspela da povrati

 


Adio-snimak „Kada pijemo, pijemo! Ali stvarno“ postovan na servis Soundcloud.

Ovaj audio-klip koji trenutno ima preko 10.000 slušanja, po podacima servisa za praćenje i analizu društvenih medija Peekmedio.com, šerovan je 1366 puta na Facebook-u dok je na twitteru retvitovan 28 puta.

Obišao je društvene mreže za vikend kao urnebesno svedočanstvo opšteg raspada Jata u kojem lete pijane stjuardese koje jedva stoje na nogama. Svako ko ga je preslušao došao je do tog utiska, komentari na postove su bili još brutalniji sa navodnim svedočenjima pojedinaca da su sa dotičnom u tom stanju i leteli.

Budući da je PR služba Jat Airways-a jedna od najnesposobnijih skupina pojedinaca odsečenih od ne samo svoje struke već brige o svojim zaposlenima, da ne znaju šta je internet i da nemaju nikakvo poimanje šta internet može uraditi vikendom, neki mediji su preneli snimak kao komičan audio-skeč o pijanstvu Jatove stjuardese. Ono što  zaposlene u PR službi Jat Airways-a čeka u utorak je jedan besan sindikat i jedna zaposlena čije dostojanstvo matičnoj kompaniji ništa ne znači.

Nije smešno

 
Stjuardesa čiji se glas nalazi na snimku PA (public announcement-a) koji je pred poletanje Jatovog aviona snimljen od strane putnika zove se Snežana Živković. Snežana je pre nekoliko godina doživela tešku saobraćajnu nesreću u kojoj je posle teških telesnih povreda izgubila sposobnost govora i pisanja.

Jutros, kada ju je pozvao Tango Six, zvučala je više nego potrešeno:

– Ovaj snimak je napravljen prošle godine. Još tada mi ga je šef pokazao kada ga je pronašao, verovatno takođe na internetu. Ne znam ko je ovo snimio ali nikada u životu nisam i sebi ne bih dozvolila da pijana uđem na let. Ono što je osoba koja je ovo snimila nije znala je da sam jedva preživela strašnu saobraćajnu nesreću posle koje sam ostala bez snage i mogućnosti da govorim, priča uznemireno gospođa Živković,- Ne znam šta da Vam kažem ali ovo je sramota, ne znam kome sam šta zgrešila da me ovako provlače kroz medije? Dugom i napornom borbom, raznim terapijama, uspela sam da povratim sposobnost da radim jednostavne stvari kao što je pisanje. Da ponovo naučim da govorim, završava Snežana sada već na ivici suza.

Kako je za Tango Six izjavila podpredsednica reprezentativnog sindikata kabinskog osoblja Jat Airways-a (Jedinstvenog sindikata stjuardesa i stjuarda vazduhoplova), Ranka Laušević, kolege i koleginice Snežane Živković stajale su u njenu odbranu više puta:

– Ne znam kome ovako nešto može biti smešno, ubeđena sam da onaj ko je ovo snimio nije video pijanu stjuardesu jer koleginica Živković nikada u svojoj karijeri nije bila pijana! Ona je doživela tešku saobraćajnu nesreću i svojom hrabrošću i upornošću uspela je da povrati osnovne vitalne funkcije, izgubila je čak bila i sposobnost govora koju je kasnije uspela da povrati,

Više puta su se putnici na njenim letovima u početku smejali njenom govoru, objašnjavali smo im o čemu se radi. Niko od nas nikada nije leteo pijan. Mi smo i dalje plemenit narod ali polako gubimo empatiju. Mi kao sindikat smo joj uvek pružali podršku i još jednom, ako uopšte ima smisla, demantujem da je ona bila pijana. Ovo je javno ponižavanje jednog hrabrog i upornog profesionalca i mi to najstrože osuđujemo. Medijima poručujemo da prvo provere to što objavljuju, naglasila je Ranka Laušević.

Komentar Jata

 
Tango Six, namerno, nije pozvao PR službu Jata. Vreme je da na najneprijatniji mogući način naučite šta znače društvene mreže, šta znači vikend na društvenim mrežama i koliko vaše zaposlene može da zaboli vaš dilentatizam u (ne)obavljanju posla.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

PO

Zasto doticna gospodja nije premestena na neko drugo radno mesto ili penzionisana?
NIje smesno ali je uzasno neodgovorno ostaviti osobu sa takvim hendikepom da radi posao koji radi…
Dobila bi glat invalidsku penziju
Svaka joj cast na hrabrosti ali zar nije neodgovorno i sebicno da nastavis da radis i da ti se putnici smeju a da posle ostalo osoblje objasnjava sta ti je u stvari???
Prvi utisak je najbitniji,ja licno se ne bih ni potrudio da cujem objasnjenje osoblja a ne verujem ni da strance koji se voze jatovim avionima zanima opravdanje doticne stjuardese…
Na zapadu nas ionako smatraju za ruskog mladjeg brata tako da se "pijana plava stjuardesa " savrseno uklapa u taj stereotip!

Na kraju opet podvlacim-gospodji svaka cast na hrabrosti ,zelji i trudu da savlada svoj hendikep ali je ovo velika bruka za JAT, a ko je sad tu kriv manje je vazno,steta je ucinjena!

Odgovori

What Poručnik Miloje said.
Treba da je prebace na neko drugo radno mesto. Ovako će sada ljudi koji su šerovali i smejali se da verovatno osete sažaljenje, a siguran sam da sažaljenje nije ono što ta žena želi.

Odgovori

Ja nakon ovoga zaista ne bih imala pojma šta treba da radim u slučaju nužde… I što sam već rekla na FB inače ih pola ne razumem u JAT-ovim avionima, ne kapiram svrhu tog PA ako je opravdanje "pa oni u isto vreme i pokazuju"…

Odgovori
Si

Ivana Novakovic,da si naucila engleski razumela bi sta objavljuju,ali izgleda da ne kapiras ni srpski zato se pokri usima,..

Odgovori
It

Gospodja nije ništa manje nerazumljiva od drugih stjuardesa i stjuarda, da se razumemo odmah. Samo audio snimak i bilo mi je jasno šta priča, uz vizuelni kontakt jedino bih primetila da priča neobično, ne i nerazumljivo. Još mi se nije desilo da u potpunosti razumem bilo koga od osoblja regionalnih aviokompanija.
Zašto da je premeste na drugo radno mesto, zato što nismo navikli na različitosti? Ova gospodja nije nesposobna samo je drugačija.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj