BEG airport status
Tango Six na Blogomaniji – B.L.O.G.

Tango Six na Blogomaniji – B.L.O.G.

STARA PLANINA – Regionalna blog i internet zajednica bila je zavejana na koti SP dve noći i tri dana. Šta reći i šta napisati a da te oni koji nisu upućeni ne shvate pogrešno i da te oni koji te ovde prate malo bolje razumeju? Da probam.

Od svih virtuelnih i „nepostojećih“ pasija koje same sebi tepaju „profesija“, biti deo „internet zajednice“ najpodložnije je auto-lučenju intelektualnije pljuvačine – nisam deo „ekipice“, nisam pozvan i strašno mi je da gledam nasmejane ljude koji se provode. Ukoliko na taj način budete prilazili jednoj od najtalentovanijih, najsposobnijih i najinventivnijih grupi ljudi u regionu pogrešićete.

Pre nekoliko godina, kada sam upoznao prve pojave koje se „bave internetom“ doživeo sam, da se malo pismenije izrazim, mali kulturni šokić. Bili su mi zanimljiviji, slojevitiji i nekako prijatniji od mog matičnog, vazduhoplovnog, kruga ljudi. Nije problem da ovde budem i brutalniji (nikada ne podilazim svojoj core publici) ali neću daviti – jednostavno ne možete a da ne osetite poštovanje prema ljudima koji nešto stvaraju. Pre nego što ih u nanosekundi zamrzite, obeležite kao elitističke prodavače MIST-a i šta sve ne, imajte u vidu da oni svoju industriju sami stvaraju, da se za nju bore i da su plodovi njihovog rada kreativne materijalizacije najumobolnijih i najnemogućnijih snova koji u prvim trenucima nemaju šanse za uspeh. Onda neko od njih uspe, milioni se motivišu i vrlo često se okupe na nekoj konferenciji ili druženju.

S.N.E.G

U glavnom nisam ga osetio. Zahvaljujući @ToyotaSrbija i na poziv @Homepage agencije do Sierra Pape smo došli novim Prisus Plusem kojeg sam uspeo da polijem mocom s lešnikom (brutalno počinjem da zvučim kao fešn blogerka) zaboravivši je na krovu automobila. Auto ima HUD i USB. Moram li reći još nešto?

Uglavnom, direktno smo ušli u podzemnu garažu hotela Falkštajner i sledeći sneg u koji sam zagazio bio je pri povratku na nekoj OMV pumpi. Fantastičan hotel na bizarnoj lokaciji sa izvanrednom uslugom, hranom i valjda ski-stazama. SPA centar, đakuzi, savršene sobe i ono što je za Blogomaniju bilo najbitnije, odličnim internetom. Telekom Srbija je obezbedio neverovanto brz internet link (200 Mbit), tako da ako je neko hteo da gleda stream snega mogao je i to.

Povratak nije bio dramatičan, ravnica je možda zakazala ali planine su bile prohodne. Srbija koju volim.

#blogomanija

Konferencija posvećena blogu. Predavači i predavanja su bili više nego zanimljivi, organizacija na nivou (napuniti hotel na toj lokaciji, zbog ove teme, po ovom vremenu – respect) dok je druženje bilo, standardno, odlično. Uzimajući u obzir da sam bio indisponiraniji no obično (gomila zaostalog posla), uspeo sam da iskoristim najveću vrednost ovog skupa – ljude. Networking, upoznavanje i brain-picking (neda mi mira fešn blogerka u meni) bili su poenta svega. Bilo je zanimljivih priča i ono što je najbitnije dobio sam nove ideje. Više inspiraciju o nekim stvarima na koje nisam obraćao pažnju, ali sve je to još jedna prilika da ili zasijam ili spektakularno izgubim vreme koje nemam. Uskoro ćete videti.

Adria host mađioničar je pomogao opet i redefinisao šta znači briga o korisnicima (nisam ali ću biti, više i o tome uskoro), @burek je odlično držao sve konce u rukama, @Ljubitelji_kafe su mi dali nove šolje što je jako bitno (ne zezam se i hvala im).

Live e-tv je prvog dana javio da je live stream imao preko 2260 pregleda. Na mojim mrežama ćete dobiti linkove snimljenih predavanja pa da ne tupim. Odgledati svako iako se možda ne bavite ovim i sličnim poslovima. Inspirisaće vas trud, pasija i kreativnost, for sure. Evo još jednog fešn blog stejtmenta pa i da ih pohvalim i ovde, bravo fešn blogerke, respect još jednom za rad!

Panel na kojem sam učestvovao nije bio nešto preterano instant-informativan i duboko-intelektualan ali smo sva četvorica baš lepo izgledati. Fotke i neki teskst ovde.

Iz Telekoma Srbija su predstavili svoj novi korporativni blog na kojem će biti i mojih tekstova. Prva firma koja je pre koju godina prepoznala Tango Six kao nešto zanimljivo i od tada rock’n’roll ne prestaje. Naravno, pomaže da im je Tango Six vratio činjenicom da je to sponzorstvo možda bilo i najvidljivije kada pričamo o blogovima (310.000 prikaza and climbing).

Nova bloging zvezda i otkrovenje je moj stari drugar Boban Vučković čiju maksimu takođe furam (fešn) – Nije bitno koliko vas čitaju već ko vas čita.

Nastavljamo

Tango Six uskoro donosi mnoštvo novina i posle ovog laganog i vrcavog teksta, već od danas popodne, vraćam se onome što najbolje radim. Sve o vojnoj i civlinoj avijaciji, najbrže, najopširnije, najdetaljnije, najdirektnije i najneprijatnije moguće. Čitamo se!

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj