BEG airport status
Lufthansin avion oštećen jutros na aerodromu Nikola Tesla

Lufthansin avion oštećen jutros na aerodromu Nikola Tesla

AERODROM NIKOLA TESLA – Embraer 195 avio-kompanije Lufthansa Regional oštećen je danas na gejtu A2 aerodroma Nikola Tesla od strane kamiona domaće firme za opsluživanje letelica „Aerodrom Ketering“.

 

Kako Tango Six saznaje, incident se dogodio u jutarnjim časovima neposredno pred zemaljsko opsluživanje aviona Embraer 195 avio-kompanije Lufthansa Regional na letu LH1411 za Frankfurt.

Vozilu za catering domaće firme „Aerodrom Ketering“ otkazale su kočnice u poslednjoj fazi prilaza avionu i on je svojom kabinom probio donji deo trupa napravivši rupu prečnika pola metra.

Ozbiljnost oštećenja se ne vidi jasno na gornjoj fotografiji zbog pozicije sa koje je slikana ali kako saznajemo šteta trupa je značajna, let za Frankfurt je otkazan.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Gu

Drugo tesko ostecenje u mesec i po dana. Prvo je razbijen A320 wizz aira sada Lufthansin EMB. Bilo binlepo čuti da li će AB kao javno preduzeće da podnese izveštaj javnosti kakve je mere preduzeo da se ovo ne događa u budućnosti. Sumnjam…

Odgovori
Ba

AB nema veze sa preduzecem "Aerodrom Ketering" koje je radilo opslugu aviona Lufthanse. To je privatna firma koja ima ugovor sa Lufthansom i ciji su zaposleni obuceni za rad na platformi i znaju procedure za voznju motronih vozila na platformi i prilaz vazduhoplovu. Istraga ce utvrditi sta se desilo (otkaz kocnica, ljudska greska,…) ali AB sa ovim incidentom nema nikakve veze. Malo se vise informisi o cinjenicama, pre iznosenja takvih zakljucaka i inisinuacija.

Odgovori
Gu

Ja niti sam doneo zakljucak niti ista insinuiaro. Zakljucaka je bilo nula osim da bi bilo lepo da nam neko objasni sta se radi na tome da se ovakve stvari ne desavaju. A cinjenica je bila jedna a to je da je i Wizz Airov avion ostecen teskim nemarom? Ili nije bio nemar neko se oteo? Insinuacija je bilo tacno nula. Prema tome nastavi da primas 100000 dinara u AB i gledaj da ne razbijes nista molim te.

So

Opet, kakve veze ima AB za privatnom firmom koja na istom vrsi opskrbljivanje vazduhoplova?

Odgovori
Go

Tri nedelje nisu mogli da omoguće parkiranje aviona na renoviranim pozicijama,a o ostalim glupostima da i ne pričamo. A direktor menadžer godine, hahahaha

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj