BEG airport status
[NAJAVA] 14. Memorijalni fly-in „Ljubiša Veličković“ u Kostolcu.

[NAJAVA] 14. Memorijalni fly-in „Ljubiša Veličković“ u Kostolcu.

KOSTOLAC – Najmasovniji fly-in generalne avijacije u Srbiji zakazan za 25 avgust. Nastupaju Orao i MiG-29!

Tradicionalani 14. Memorijalni fly-in „Ljubiša Veličković“ održaće se u subotu 25. avgusta sa početkom letačkog programa u 12 časova dok se dolasci letelica sa gostima očekuju dva sata ranije. Kao i prethodnih godina očekuje se veliki odaziv pilota koji će zajedno sa svojim letelicama ponoviti druženje za koje se može reći da je jedno od najmasovnijih ove vrste u Srbiji. Ove godine očekuju se i gosti iz Hrvatske i Bugarske.

ViPVO Vojske Srbije više godina pomaže ovu manifestaciju svojim učešćem i to će ponoviti i ovaj put. Planirano je prisustvo helikoptera Gazela na statici, njime će doleteti zvanična delegacija našeg vojnog vazduhoplovstva, dok je za letački program ovog inače veoma skromnog dešavanja planirano jedno zaista posebno iznenađenje.

Budući da ViPVO letelice koje učestvuju u letačkom delu aeromitinga Batajnica 2012 već nekoliko dana uvežbavaju svoj prikaz u vazduhu dva aviona koja će tada nasupiti izmestiće svoju uobičajenu batajničku akro-zonu 25. avgusta iznad sportskog aerodroma Kostolac! Kako za Tango Six kaže organizator manifestacije Aleksandar Lodinović, sa ViPVO je dogovoreno da avioni Orao i MiG-29 izvedu svoj planirani program pripreme za „veliki“ aeromiting iznad najlepšeg sportskog aerodroma u zemlji tokom trajanja fly-ina!

Za atmosferu sa jednog od predhodnih okupljanja pogledajte video reportažu ili fotografije koje je snimio Salinger Igor.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Fly in ili aeromiting, moze li se prisustvovati bez poziva, i bez aviona :-)? Hoce li bit nekog malo duzeg letackog programa vrednog dolazenja?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj