Pripreme za aeromiting kroz objektiv Dušana Atlagića
BATAJNICA – 204. vazduhoplovna brigada otvorila je svoja vrata u četvrtak i petak predhodne nedelje novinarima i fotoreporterima. Nekoliko njih je i imalo neke konkretne veze sa vazduhoplovstvom. Danas imate prilike da pogledate fotografije Dušana Atlagića.Temperature su prelazile 40 podeok, sistem za hlađenje ne radi tokom taksiranja. Ekstremni uslovi u svakom pogledu.
Jedinstvena demaskirajuća karakteristika aviona MiG-29 – motor RD-33.
ŠTAE?
Jedriličarski
Fotografija koju je prenela većina dnevnih štampanih izdanja. Tehničari u svom njihovom veselju i motor Orla, njegovo životno razočarenje.
Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.
Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…