BEG airport status
Promocija virtuelnog (IVAO) letenja u Smederevu

Promocija virtuelnog (IVAO) letenja u Smederevu

SPORTSKI AERODROM SMEDEREVO – Srpsko udruženje virtuelnih pilota i kontrolora letenja sa IVAO mreže (Belgrade OIF) predstavili su u subotu, u prostorijama aero-kluba Smederevo, svoju organizaciju kao i opremu i softver koji su neophodni za virtuelno letenje. Tango Six je bio tamo.

Profesionalni entuzijasti, članovi Belgrade OIF sekcije globalnog udruženja virtuelnog letenja i kontrole leta preko interneta – IVAO, organizovali su prošle subote virtuelni fly-in uz nekoliko prezentacija u kojima su ukratko pojasnili šta je sve od softvera i hardvera potrebno za igranje Microsoft Flight Simulatora, X-Plane-a i drugih sim-ova preko interneta.

Statistike vazdušnog saobraćaja u srpsko-crnogorskom FIR-u na kraju dana izgledale su ovako:

– zabeleženo je preko 400 letova
– aerodrom Nikola Tesla imao je 120 operacija (poletanja i sletanja)
– tivatska vazdušna luka brojala je 30 operacija

Kako je za Tango Six rekao Belgrade OIF menadžer Igor Kostadinović, organizatori su više nego zadovoljni kako je događaj protekao:
– Ovo je prvi put da je u Srbiji, na ovaj način, predstavljeno virtuelno letenje i kontrola letenja u našoj organizaciji. Slične skupove su na ovoj mreži do sada još samo pravili Nemci, Holanđani i Mađari.

Planovi naše organizacije su pre svega da u budućnosti povećamo znanje naših kontrolora i pilota. Takođe nam je izuzetno važno da povećamo broj aktivnih članova na mesečnom nivou. Belgrade OIF trenutno ima preko 140 registrovanih članova od kojih je do 50 stalno aktivno. Trenutno beležimo rast od pet članova na mesečnom nivou.

Kako je Kostadinović najavio za Tango Six ovakvih prezentacija će biti i u buduće. Sledeće okupljanje planirano je u prostorijama aero-kluba Bor.

Ispod pogledajte video-reportažu posvećenu fly in-u i dve prezentacije Belgrade OIF članova u kojima pričaju o IVAO mreži kao i o opremi i softveru koji su potrebni za virtuelno letenje:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Svaka čast momcima.
    VATSIM i IVAO su dve paralelne organizacije… na neki način obe se već neko vreme smanjuju u smislu broja ljudi koji virtuelno leti ili kontrološe.

    Bilo bi sjajno kada bi se obe organizacije spojile u jednu, mada to je već u domenu naučne fantastike.

    Odgovori
    Ig

    Pozdrav Tominu i zahvaljujem se na cestitkama.Ispravio bih te samo malo vezano za clanstvo na IVAO u poslednjih godinu dana belezili smo uglavnom porast na mesecnom nivou i to je stvarno za svaku pohvalu.Sto se tice druge mreze i sam sam clan i podrzavam tu organizaciju ali nisam redovno pratio da bih mogao reci da li su oni belezili rast ili opadanje clanstva.Ono sto je najvaznije ljudi mogu da biraju izmedju dva foruma gde zele da se uclane i na oba mogu da nauce kako se kontrolise ili leti na virtuelnom nebu :).Kako je ovo bila prezentacija IVAO mreze logicno je da se prezentovala samo IVAO mreza :).

    Pozdrav mom sugradjaninu :)
    Igor Kostadinovic

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Perko na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Grob je težak "overkill". Pričamo o avionu za selektivnu i početnu obuku pilota pre nego što se pređe na Lastu. Dovoljno je da avion ima krila i duple komande.... Dakle, imperativ je da bude pouzdan, bezbedan i jeftin. Ne mnogo više od toga.

    30. Apr 2025.Pogledaj

    Markus1463 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

    @ KK tako će biti tj ići dok ne krenu u nekom sukobu da padaju ili da ih uništavaju na pisti kao bilo koji drugi avion. Jeste odličan Rafal, ali je ranjiv kao i svaki drugi avion, posebno od napada dronovima dok je na stajanci. A u takvim napadima ne pomažu ni kamponiri, ni antidron…

    30. Apr 2025.Pogledaj

    KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    Tehnologija koja se koristi u lovcima 4+ generacije, ili nekih specijalizovanih aviona za el ometanje je toliko ispred znanja bilo koga od nas da ima malo smisla nesto udarati na tu temu. Da ne spominjem da je to sve neka tehnologija iz 70-ih i 80-ih. Ovo sto sada rade tipa Tempesta itd, pokazuje takav tehnoloski…

    30. Apr 2025.Pogledaj

    IvicaM na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Da, samo mu ime nekako simbolise gde smo dospeli i šta trebamo raditi... ima logike.. ;)

    30. Apr 2025.Pogledaj