BEG airport status
NAJAVA: Otvoreni dan na Lađevcima planiran za 11. maj

NAJAVA: Otvoreni dan na Lađevcima planiran za 11. maj

BEOGRAD – Kako Tango Six saznaje, prvi otvoreni dan ove godine planira se za dva vikenda na aerodromu Lađevci. Zvanične potvrde o letačkom delu programa još nema, po za sada još nezvaničnim informacijama moguć je prelet aviona MiG-21.

 

Taktičko-tehnički zbor 241. eskadrile, FOTO: Dimitrije Ostojić
Taktičko-tehnički zbor 241. eskadrile, FOTO: Dimitrije Ostojić

Manifestacije Otvorenog dana dve vazduhoplovne brigade Vojske Srbije tradicionalno se održavaju u aprilu ili maju. Ove godine održavanje prve se planira za 11. maj u subotu, u organizaciji 98. vazduhoplovne brigade na vojno-civilnom aerodromu Lađevci/Morava. Zvanične potvrde o sadržaju letačkog programa još nema ali kako saznajemo moguće je da će u preletu učestovati avioni MiG-21.

Tango Six će javiti precizniji plan letačkog programa kako informacije budu bile dostupne.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Al

ovo je definitivno potvrdjeno, mislim da bi u programu trebao da ucestvuje i mig-21 i pokazati neke od letnih karakteristika kao i sletanje na aerodrom po zavrsetku programa

Odgovori
Ne

Ima li kakvih najava za otvoreni dan na Batajnici?

Odgovori
Pe

U koliko sati bi trebao da se vidi MIG21??? U koliko sati sleće na aerodrom??? Pozdrav iz Čačka

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj