BEG airport status
Novi zmaj u Srbiji – Apollo Delta Jet 2

Novi zmaj u Srbiji – Apollo Delta Jet 2

ZEMUN POLJE – Danas vam predstavljamo još jednu novu letelicu koja će biti registrovana u Srbiji. U pitanju je motorni zmaj mađarske firme Apollo koji je u vlasništvu Aero-kluba „Ćuprija“. Neko vreme zmaj će biti baziran na letelištu „13.maj“ sve do otvaranja matičnog aerodroma koji je trenutno u procesu registracije.

IMG_20130323_171715

U poslednje vreme primetan je trend kupovine ultralakih aviona i žirokoptera koji su na neki način ugrozili dosadašnji primat motornih zmajeva. Mađarska frima Apollo poznata je baš po proizvodnji motornih zmajeva iako se već neko vreme bavi proizvodnjom ultralakih aviona i žirokoptera.

Apollo Delta Jet 2 jedan je od njihovih najprodavanijih proizvoda iz klase motornih zmajeva. U ponudi je više opcija uparivanja krila, trajka i motora. Goran Stojković i njegov sin Miloš opredelili su za varijantu letelice koja je pogonjena motorom Rotax 912 ULS od 100KS, za krilo C-15D Sexy koje ima odlične perfomanse.

Letelica je trenutno u procesu registracije i u narednim danima mozemo očekivati prve letove o kojima će biti nešto više reči u narednim postovima. Treba napomenuti da je ovo druga letelica tipa Delta Jet u Srbiji ali se rezlikuje od svog brata po motoru koji je 20KS jači tako da će biti interesantno uporediti njihove karakteristike.

Ovo je inače prva ćuprijska letelica, do kraja godine planirana je nabavka i jednog ultralakog aviona.

Za više informacija pogledajte video-reportažu koju smo napravili sa ponosnim vlasnikom:

Tehnički podaci:

Površina krila: 14,9 kvadratnih metara
Raspon krila: 10 metara
Finesa: 6 kilometara
Max brzina 145 km/h
Min brzina 55 km/h
Brzina krstarenja 80-100 km/h
Opterećenje +4,-2

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ja

    Hello.Icome from Poland.I bought the trike (delta Jet 2).I do nothow a rear unted engine housimg.Apollo did not give meany instructions for a ssembly.If possible ask for photos of the engine: -with housing,-wihout housing.I will be very grateful.Greetings from Poland.
    Jacek jacek.zys@wp.pl

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

    27. Nov 2024.Pogledaj
    27. Nov 2024.Pogledaj

    PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj