BEG airport status
G-4 i An-26 učestvuju na aero-mitingu u Bukureštu

G-4 i An-26 učestvuju na aero-mitingu u Bukureštu

BEOGRAD – Rumunska vazduhoplovna baza Otopeni pored Bukurešta, 28. i 29. jula biće domaćin petog međunarodnog aero-mitinga BIAS – Bucharest International Air Show. Prva tri nosila su naziv Otopeni Air Show a od prošle godine ime je promenjeno skraćenicom BIAS. Za sada je najavljeno učešće 13 zemalja među kojima je i Srbija.

 
 
392916_629602467066115_89301457_nV i PVO Vojske Srbije učestvovaće sa jednim školsko-borbenim avionom G-4 Super galeb 252. školsko-trenažne avijacijske eskadrile i jednim transporterom An-26 iz 138. transportne avijacijske eskadrile, obe jedinice iz sastava 204. vazduhoplovne brigade sa aerodroma Batajnica.

Biće to drugo učešće naših vojnih vazduhoplova u inostranstvu ove godine, prethodno je bilo u Celtvegu, Austrija, 28. i 29. juna sa transporterom An-26. Još jedno učešće vojnog vazduhoplovstva Srbije na stranom aero-mitingu biće u Kečkemetu 3. i 4. avgusta. U Rumuniji je V i PVO učestvovalo na aero-mitingu u Konstanci jula 2006. godine kada je to bilo prvo pojavljivanje aviona V i PVO Srbije u inostranstvu. Tada su naši avioni G-4, Orao i An-26 nosili privremene srpske oznake, konkretno rondele.

Odnosi oružanih snaga Srbije i Rumunije nastavljaju da se kreću uzlaznom putanjom što je potvrđeno i organizovanjem tri zajedničke vazduhoplovne vežbe ’’Air Solution’’ koje su održane 2009, 2011. i ove godine.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

go

Da li je to na proputovanju za Sablu ?

Odgovori
Ж

Не, румунски аеромитинг је 28. и 29. јула а Шабла је крајем августа.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj