BEG airport status
EKSKLUZIVNO: Jat konačno dobija nove avione!

EKSKLUZIVNO: Jat konačno dobija nove avione!

BEOGRAD – Kako Tango Six ekskluzivno saznaje Radna grupa Vlade Srbije koja je formirana radi analize stanja, stabilizacije i oporavka Jat Airwaysa danas je konačno donela odluku da nacionalni avio-prevoznik iznajmi 4 aviona Erbas i jedan ATR-72.

 
Jat_Airways-logo-B2EFFC0120-seeklogo.com_Nakon nekoliko meseci rada, analize ali i više pauza zbog kadrovskih promena uslovljenih uobičajenim politikanstvom, Jat Airways je danas zvanično dobio odobrenje odlukom Radne grupe Vlade Srbije da praktično realizuje iznajmljivanje aviona i tako posle nekoliko decenija konačno dobije novu i modernu flotu putničkih aviona.

Vršilac dužnosti generalnog direktora Jata Vladimir Ognjenović ovim je dobio ovlašćenje (bez kojeg nije mogao ranije da krene u ovu proceduru) da krene u hitne pregovore radi iznajmljivanja nove flote aviona koja može spasiti ovogodišnju letnju sezonu kompaniji. Novčana sredstva za iznajmljivanje su odobrena i po prvi put u novijoj istoriji Jata – dugogodišnja priča o novim letelicama će konačno biti realizovana.

Kako Tango Six saznaje u pitanju su četiri Erbasova lajnera (dva A319 i dva A320) i jedan ATR 72-500. Prvobitni plan da se iznajme dva regionalna turbopropa francuske proizvodnje i dalje je na snazi ali usled nedostatka letelica ovog tipa koji su raspoloživi za iznajmljivanje na tržištu za sada će se uzeti samo jedan.

Pisma o namerama sa kompanijama za posredovanje pri iznajmljivanju biće potpisana za nekoliko dana i avioni će biti spremni za saobraćaj jednom kada Jatove posade budu obučene za novi tip aviona.

jat
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ro

Sjajna vest da konacno Srpska nacionalna avio kompanija dobobija novu flotu! Kada ce dobiti novo ime? Ne u novoj drzavi, nego u drzavi Srbiji? Nesmem da pitam gospodina ministra Mrkojnica za novi naziv sobzirom da bi "deca marsala J.B.T-a" i Srbiju preimenovali u Jugoslaviju. Za 30 godina godina, posle upokojenja svih koji proslavljaju ideologiju i propast i pogibao ljudi stradalih da bih na kraju i jedino moguce a to je da je Srbija jedino vecna dok se narod radja i traje. Vazduhoplovna avio kompanija ce dobiti prirodno ime. Verujem da ce putnici leteti i sa novim nazivom a bez smanjenja profita. Naprotiv. Kako ce biti naziv Srbskog avio prevoznika neznam. Jedino se nadam da se nece zvati "Er Milutin", (z)aviotito, ili… Do sada u zemlji Srbiji mnogo cuda je bilo ali je sigurno da sva deca nisu Marksova, izuzev "udarnici" (bratstva i (u}bistva. generacije. Mirano nebo I srecan let putnicima i kolegama Srbske komercijalne avijacije i nadi pocetka privatizacije.
Vas R. Marinkovic , AME (retd.) Kraljevo / Sydney .

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj