BEG airport status
[FOTO] Svečani doček: easyJet sleteo na aerodrom Nikola Tesla

[FOTO] Svečani doček: easyJet sleteo na aerodrom Nikola Tesla

BEOGRAD – Avion low-cost avio-kompanije easyJet na letu U2 2577 Milano – Beograd sleteo je na aerodrom Nikola Tesla u 14:28 časova. Prvom letu britanske kompanije prethodila je konferencija za štampu dok je letelica dočekana sa tradicionalnim vodenim lukom iz vatrogasnih vozila.

 
DSCF1690
 
Inauguralni let najavljen je konferencijom za štampu na kojoj su govorili direktor aerodroma Nikola Tesla, direktorka easyJeta za Srbiju i Italiju i zvaničnici Turističke organizacije Srbije. Događaju je takođe prisustvovao i ambasador Velike Britanije u Srbiji Majkl Devenport.

Francis Uzli, direktorka easyJeta za Srbiju izrazila je zadovoljstvo zbog početka nove linije i naglasila:
– easyJet će učiniti putovanja jednostavnim i po pristupačnim cenama za poslovne putnike i turiste iz Beograda i Milana, dva veoma važna biznis centra i destinacije za odmor.

Britanski niskotarifna avio-kompanija saobraćaće iz svoje baze u Milanu tri puta nedeljno za Beograd: ponedeljkom, sredom i petkom. Kako je gospođa Uzli rekla, cilj im je da u prvoj godini prevezu 40.000 putnika. Najavljena cena karte je 31,99 evra i može se rezervisati na sajtu kompanije.

EasyJetov let U2 2577 sleteo je u 14:28 minuta na pistu 12. A319 registracije G-EZFG pristao je na gejt A2 beogradskog aerodroma prošavši kroz tradicionalan „vodeni luk“, pozdrav vatrogasne službe. Iz Milana je na prvom letu stiglo 120 putnika dok će na povratnoj deonici iz Beograda poleteti 75. U2 2578 poleće u 15:45.

EasyJet će kako smo danas saznali biti i u zimskom rasporedu letenja beogradskog aerodroma, dok od zanimljivosti sa današnjeg leta izdvajamo da je posada bila polno jednolika – činili su je isključivo muškarci.
 
DSCF1761
 
DSCF1783
 
DSCF1795
 
DSCF1817
 
DSCF1827
 
DSCF1844
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Bo

    Zaista lepa vest za jedan aerodrom, jedan grad i drzavu…Inauguracioni letovi uvek su onaj delic koji stvara istoriju. E, sada samo jedan Easycruise brod, da pristane na Savu, i kompletan servis!!!!!

    Odgovori
    Bo

    Meni se ovo uopste ne dopada!

    Odgovori
    Ni

    Da i meni se ne dopada.Da putujem za 35 evra u Milano?! Vratite mi JAT za 200 koliko sam platila prosli put!. Stvarno je glupo…E da, jel sad JAT ne sme da ima konkuranciju kada bude morao da zaradjuje novac?? Bukiram, cao!

    Odgovori
    Vl

    Da jos vise ovakvih linija i ovakvih kompanija, gde bi nam bio kraj? Samo napred!

    Odgovori
    ni

    Nina :) Let se bukira nekolik nedelja ranije pa cak i nekoliko meseci , a ne nekoliko dana..P.s da vidim da li ces bas na sajtu naci kartu za 35eura :) Samo napred :) Usluga na nivou :)

    Odgovori
    Vl

    Sta je lose sto stotine miliona putnika godisnje bukira karte ranije po povoljnijim cenama preko razlicitih Low fare aviokompanija? Mozda je ovo odgovor? I nacionalne kompanije podizu cenu avio karata kako se priblizava dan putovanja. Recimo, cena karte JAT-a za London i nazad tokom vikenda za katolicki Uskrs kostala je skoro 600E. Samo napred. Usluga na nivou.

    Odgovori
    da

    Neka svako leti po svojim uslovima pa ce se videti! Nema ljutnje! To je osnovna premisa deregulacije avio trzista krajem 70 tih i pocetkom 80-tih u USA, 90-tih u Evropi…Deregulacija u USA je omogucila nastanak low cost kompanija (prvobitno Southwest a kasnije i drugih) a u Evropi Ryanair i Easy-ija a onda i svi ostalhi za njima! E sad ako je Srbija imala neku moderniju ideju…..

    Odgovori
    Vl

    Imala je grupa ljudi mnogo modernije ideju u Srbiji, ali zadnjih 5 godina pokusaja, nisu urodili plodom. Neije bilo sluha, zelje, razumevanja za realizaciju jedne takve ideje u Srbiji, a sa delovanjem u Evropi. No, samo da bude vise konkurencije, pa ce valjda doci pamet u glave. Valjda?

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

    27. Nov 2024.Pogledaj
    27. Nov 2024.Pogledaj

    PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj