BEG airport status
Letački dan na Lisičjem Jarku

Letački dan na Lisičjem Jarku

BEOGRAD – U subotu, 26. oktobra 2013. godine, na sportskom aerodromu Lisičiji Jarak , Vazduhoplovni savez Srbije (VSS) organizuje Letački dan sa prikazom svih vazduhoplovnih sportova. Ova sportska manifestacija organizuje se u okviru projekta A3-NET, iz pretpristupnih fondova Evropske unije, sa ciljem promocije malih sportskih aerodroma.

 
letacki-dani-lisiciji-jarak-2013
 
Deo letačkog programa biće padobranski skokovi, letovi zmajeva i ultralakih aviona, jedrilica, paramotora, žirokoptera, akrobatskih aviona, precizno sletanje pilota paraglajdera, kao i prikaz toplovazdušnog balona kao i veština vazduhoplovnih i raketnih modelara.

– Obzirom da se letačka sezona bliži kraju u većini sportova koje okuplja naš Savez, došli smo na ideju da napravimo okupljanje vazduhoplovaca i pokažemo bogatstvo i raznovrsnost koju sportsko vazduhoplovstvo ima u našoj zemlji. Na Letačkom danu će učestvovati neki od naših najboljih vazduhoplovnih sportista, državni prvaci, rekorderi, nosioci svetskih i evropskih medalja, ali i mladi juniori na čijem usavršavanju posebno radimo, rekao je povodom ove manifestacije Željko Ovuka, generalni sekretar Vazduhoplovnog saveza Srbije.

Letački dan će u 10.30 svečano otvoriti državni sekretar Ministarstva omladine i sporta, Predrag Peruničić, a letački program počinje u 10.45. U završnici letačkog dela, piloti će demonstrirti izviđanje i gašenje šumskih požara, a kao poklon iznenađenje najsrećnije očekuje tandem skok padobranom.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Х

    Видимо се тамо!

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj