BEOGRAD- Prema saopštenju za javnost danas je u Banja Luci potpisan sveobuhvatni Protokol o saradnji između Aerodroma Banja Luka i Aerodroma Nikola Tesla Beograd. Potpisnici protokola su generalni direktor beogradskog Aerodroma „Nikola Tesla“, prof. dr Velimir Radosavljević i direktor preduzeća „Aerodromi Republike Srpske“ iz Banja Luke Miroslav Janjić.
Protokol
se predviđa saradnja na polju razvoja tehnologije i ljudskih resursa, zajednički nastup na tržištu prema zahtevima avio-prevoznika, praćenje tehnološkog razvoja u oblasti aerodromskog poslovanja kroz zajedničke posete sajmovima, proizvođačima, kao i stručno usavršavanje i razmenu informacija. Ministarstvo saobraćaja i veza Republike Srpske nedavno je saopštilo da je cilj protokola sagledavanje globalnih potreba prevoza u vazdušnom saobraćaju izraženih na relaciji Aerodroma “Nikola Tesla” i “Aerodroma Republike Srpske”, kao i stalno usaglašavanje i uspostavljanje neophodnih standarda za bezbedno i sveobuhvatno odvijanje prihvata i otpreme vazduhoplova, odnosno putnika, prtljaga i robe.
Polazna osnova za zaključenje protokola između dva aerodroma predstavlja Sporazum o uspostavljanju specijalnih i paralelnih odnosa između Srbije i Republike Srpske, jer je njime, između ostalog, predviđena i privredna saradnja u oblasti saobraćaja.
Najnoviji komentari
Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M
@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…
Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M
Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)
Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe
To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…
NS Posmatrac na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M
A400M bi se koristio najvise i verovatno iskljucivo kao transportni avion. Za prevoz pripadnika VS u razne mirovne misije, vezbe u inostranstvu i sl. Drugo za izvoz proizvoda namenske industrije. Za prevoz kupljene opreme i oruzja za VS. Prevoz spasilaca, sasilacke opreme, humanitarne pomoci, prevoz gradjana iz ugrozenih drzava i sl. Za sve prevoze za…
Perko na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M
@Bulatovic Nebojsa Niko nece da kupuje tanker, to sigurno, ali da ispravimo nejasnocu, moze da se dopuni nad Srbijom jer tanker svakako ne leti u pravoj liniji vec kruzi. Postoji nekoliko obrazaca iliti "patterna" ili procedura prilaza i dopune. Zanimljiva tema zapravo.