BEG airport status
Novi informacioni sistem na Aerodromu Nikola Tesla

Novi informacioni sistem na Aerodromu Nikola Tesla

BEOGRAD – Od danas se, na Aerodromu Nikola Tesla, primenjuje novi sistem za informisanje putnika o redu letenja. Putnici će moći da se jasnije i detaljnije informišu o letovima, a upotrebi je i potpuno nov vizuelni identitet.

 
 
Izgled novih monitora 1
 
 
U okviru promene kompletnog informacionog sistema za informisanje putnika o redu letenja, svi monitori u terminalu Aerodroma Nikola Tesla koji služe za informisanje putnika zamenjeni su novim, a informacije o letovima su jasnije i detaljnije prikazane, sa novim vizuelnim identitetom. Novi sistem je, takođe, usklađen sa prikazom informacija na (redizajniranoj) internet prezentaciji beogradskog aerodroma.
 
Izgled novih monitora 2
 
Takođe, putnici će od sada o letovima moći da se informišu i na novom info-pultu koji je postavljen na Terminalu 1, a njegovo radno vreme će biti 07.00 do 19.00 h. Ove izmene su u sklopu sistemske modernizacije celokupnog dosadašnjeg poslovanja, a primena novog informacionog sistema samo je deo planiranog unapređenja kvaliteta usluge.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Go

    Da li je ovo prvi korak ka on-line check-in opciji za Air Serbia? Mozemo li da pocnemo da se nadamo?

    Odgovori
    Pe

    To nema nikakve veze jedno sa drugim… Lufthansa ima Online check in godinama na BEG-u.

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj